مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

تولد ۹ سالگی 🎉🎊🎁🤴

1398/12/11 16:48
نویسنده : ღ نانی ღ
462 بازدید
اشتراک گذاری

1398/12/12

 

مرد کوچکم با تو‌ به آینده امیدوار میشوم. دستان کوچکت را به من بسپار .

با تو‌ مفهوم عشق برایم جاودانه میشود و بوسه هایت طعمی را به جانم میریزد که با هیچ کلامی قابل وصف نیست.

دستانم را بگیر و به آسمان نگاه کن که راه درازی در پیش است.

کودکانه و باهم پا در این جاده پر و پیچ و خم میگذاریم

تو که هستی همه چیز شدنی ست ، راه هموار و هوا دلپذیر، خوشبختی را به آغوش میکشیم...

 


"نه"ماه انتظار و یک عمر نگرانی

حس آزاد "دخترانه"را به مهر مادری دادن

بزرگترین ایثار یک زن است

 

🤴🎉تولدت بر من مبارک🤴🎉

 

 

تولدت مبارک مرد کوچیک من، عشق ابدی من

🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴🤴

برات آرزوهای بزرگی دارم یکی یه دونه قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)