مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نشستن مانی جوجو...

1390/7/13 9:49
نویسنده : ღ نانی ღ
856 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد از چند روز تلاش تونستی چهار دست و پا بری . خیلی ذوق میکنی . مخصوصا اینکه همش دستت رو میگیری به وسایل اطرافت و بلند میشی . اون موقع هست که با صدای دورگه ای که از خودت درمیاری و مثل یه مرد کوچولو  پیروز شدنتو به همه نشون میدی . اونقدر شیطون شدی که دیگه حفاظ تخت رو می گیری و بلند میشی و از بالای اون اطرافت رو نگاه میکنی .

 حالا که اینقدر بزرگ شدی که می تونی بشینی،  یکی از سرگرمیهای من اینه که سرم رو روی پاهای کوچیکت بذارم که حتی جای نصف کله ام هم نمی شه!!!

این بازی بیشتر از اون که برای من شادی آور باشه برای توست که با خیال راحت به دسته های مو دسترسی داری خیلی راحت می تونی تار تارشون رو بکشی و از من جز جیغی و از تو جز قهقه ای به گوش نمی رسه. 

اون موقع...دوست دارم بازی گوشیهات رو...شیفته نگاه های شیطنت آمیز که نه اما اون نگاهی که معلومه پشتش یه دنیا سوال و شیطنته

این روزها دماغ بابا  بدون اینکه دروغی گفته باشه مثل دماغ پینوکیو شده ، آخه شده یکی از اسباب بازی هات وقتی تو رو در آغوش می گیره...

New baby-girl arrival. Free baby clip art from www.GaliGifts.com collection

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر مامان آراد
12 مهر 90 20:06
واییییییییییییییییییییییییی مانی جونم این روزا داری حسابی کیف میکنی خاله
ایشالا همیشه سالم باشی


ممنون عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 21:28
مبارکه عزیزم.



مرسی
مهدي حاجيان
13 مهر 90 6:33
7 ماهگيت مبارك، نشستنت مبارك، چهار دست و پا رفتنت مبارك، وايسادنت مبارك، خلاصه ماني جون كلن مبارك عزيزكم.


ماشااله چه سحر خیز. ممنون عموی مهربون. مانیا کوچولو خوبه؟ آقا عرشیا چطوره؟ حتما حسابی با خواهر کوچولوش سرگرم شده. نمیخوایین برای مانیا وبلاگ درست کنین؟!!منتظر عکسهاش هستم
مامان رها
13 مهر 90 13:12
آفرین جیگرم موفق باشی خاله


مرسی عزیز دلم. بوووووووووووووس برای رها نازنازی