مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

آش دندونی ...

1390/7/16 9:20
نویسنده : ღ نانی ღ
2,110 بازدید
اشتراک گذاری

new baby clipart image: baby graphic design of a bluebird of happinessnew baby clipart image: baby graphic design of a bluebird of happinessnew baby clipart image: baby graphic design of a bluebird of happinessnew baby clipart image: baby graphic design of a bluebird of happinessnew baby clipart image: baby graphic design of a bluebird of happiness

 

امروز که خونه مامانی و بابایی بودیم ، مامانی زحمت کشید برای مانی جوجو آش دندونی درست کرد. جای همتون خالی. اول از همه آقا مانی آش خورد. منم که  عاشق آش دندونی هستم .

قربونت برم عسلم ایشااله همه دندونات بدون درد دربیاد و مشکلی نداشته باشی.

 

بعداً نوشت : این عکس ساعت 30/12 شب گرفته شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مهدي حاجيان
16 مهر 90 6:59
سلااااااااام خواهر عزيز
ماشااله به اين پسر خوشگل خوش خنده. شايد باورت نشه ولي از قديم گفتن هرچيز كه از دل برايد بر دل نشيند. با لحظه لحظه هاي ماني بودم. ميدوني اين گل پسرت مهره ي مار داره. هر وقت كه هر عكسي ازش گذاشتي بارها و بارها عكسش رو نيگاه كردم و هر بار با خنده هاش خنديدم و با ذوق كردن هاش ذوق كردم. و به جزء جزء عكس خيره شدم و نگاه كردم حتي به نوشته هاي روي پيراهنش و عجيب دوستت دارم ماني جون. يعني ميشه يه روزي بياد كه از نزديك ببينمت و مححححححححححححححكم بچلونمت و چند تا ماج آبدار بكنمت؟؟ ماني جون عمويي دوستت داره خيييييييييييييلي.


ممنون شما لطف دارین. مانیا کوچولو چطوره؟ عکس جدید؟ وبلاگ ؟ همچنان منتظرم. به بهار خانوم هم سلام برسونید. عرشیا جونو ببوسین
مامان رها
16 مهر 90 9:27
سلام نانی جون عزیزم مبارک دندون پسمل خوشگلت ،آش دندونی هم نوش جونتون راستی روز کودک هم مبارک


مرسی عزیزم.همچنین. رها جونو ببوس
مهدي حاجيان
16 مهر 90 9:51
مرسي ممنون همه خوبن. مانيا هم خوبه هنوزم چشماش آبيه كبود و موهاش بور. عكس جديد هم چشم يه خورده تو وبلاگ تنبلم. و عكس حتمن حتمن براتون ارسال ميكنم گاه و بي گاه. راستي دكتر مانيا براش شير خشك كمكي داده بود چون ميگفت بچه زير سه كيلو بوده و ضعيفه و پري نان رو معرفي كرده بود. ولي پري نان تا چهار كيلو هست. بعد از اون چه شير خشك هايي خوب هستن و استاندارد و معتبر هستن؟ كه هم مطمئن باشه و هم بچه الكي تپل نشه. خيلي ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد و اگه قيمت هاش رو هم ميدوني بگو. راستش ما الان روز 60 تا 90 ميل بهش شير خشك پري نان ميدم. خودم هم خيلي دوس دارم كه از هر دو يعني شير مادر و شير خشك تغذيه كنه چون هم بهتره هم كامل تر. خيلي خيلي خوبه كه بچه كامل به شير مادر وابسته نباشه.و خودم هم دوس دارم كه از هشت نه ماهگي ديگه شير بهار رو قطع كنيم. به هر حال خيلي لطف ميكني اگه اطلاعاتي داري به ما هم بدي. با سپاس فراوان



با اینکه مانی هم 2600 گرم بود ولی من با شیر مادر شروع کردم تا اینکه دیگه سیر نمیشد و از شیر خشک نان استفاده کردم روزی 60 تا 90 میل بهش میدادم. تا 6 ماهگی نان 1 دادم و از الان نان 2 میدم. قیمتش هم 5500 بود که جدیدا 6000 تومن شده
هاله بانو
16 مهر 90 9:53
آش می خواممممممممممممممممم این بچه تو ساعت 12:30 شب چقدر سرحاله ماشاالله


برای همین ساعتشو نوشتم که بگم از دست این فسقلی شبها هم خواب نداریم!!!!! تازه فیلمشو ندیدی همون موقع ازش فیلم گرفتم ماشااله اونقدر سرحال بود که نگووووووو
مهدي حاجيان
16 مهر 90 10:14
راستي شير خشك SMA GOLD چيه؟؟ تو سايت خيلي تعريف كردن ازش. تو ني ني سايت رو ميگم





ایمیلتونو چک کنید
راستی اگه کمک دیگه ای خواستین در مورد شیر در خدمتم. فکر کنم توی ترکیباتش فسفر هم داره البته مثل اینکه امریکائی هست و ممکنه به خاطر مشکلات تحریم و این حرفا بعد از یه مدت گیر نیاد و مجبور بشین شیر رو عوض کنین که اینم خودش یه معضله
مهدي حاجيان
16 مهر 90 10:22
خيلي جالبه تو ني ني سايت قسمت انتخابشير خشك مناسب خيييييييييييييييلي ها از SMA GOLD تا شش ماهگي و بعد از اون SMA PROGRES رو پيشنهاد دادن. نظر شما چيه؟ تو رو خدا هرچي ميدوني بگو. چون ميدونم شما خيييييييلي رو ماني جون حساسي و بايد اطلاعاتت خوب باشه. توي بخش نظرات مطلب بالا همه شير خشكي كه گفتم رو پيشنهاد ميكنن كه توشون چندتا پزشك هم بودن. ميگن تنها شيري هست كه خيييييييلي نزديك فرمول شير مادر هست و يوبوست اسهال و استفراغ و پف الكي نداره. منتظرم


اتفاقا وقتی مانی بدنیا اومد با دکترش در این مورد مشورت کردم. ایشون تاکیدی نداشتن حتما SMA GOLD بهش بدم. ولی چون فرمولش مثل شیر مادر هست برای مادران شاغل خوبه که میخوان گهگاهی شیر خشک بدن. برای انکه اینطوری بچه فرق طعم شیر مادر و شیر خشک رو نمیفهمه و بعد از خوردن شیر خشک دوباره از سینه مادر هم شیر میخوره. دکتر گفت هر شیری که بچه بهش حساسیت نداشته باشه خوبه. من از اول نان دادم و خدا رو شکر به مانی ساخت و اذیت نشد و اصلا هم پف نکرد.البته اختلاف قیمتش هم زیاده الان حدود10500 تومنه







مامان مهراد
16 مهر 90 12:37
مانی جون تو هم اسم داداش مهراد هستی عزیزم برای خاله آش نذاشتی بیام بخورم تنها تنها خوردی ای شیطون بلا بوس بوس بوس


سلام خاله . مرسی که پیشمون اومدی. چشم تشریف بیارین در خدمتیم
مامان رادین
16 مهر 90 13:18
قربون گل پسر.
انشالله اول خدا بعد مسواک نگهدار مرواردیای مانی جونم باشه.


مرسی دوست عزیزم. رادین جیگرو ببوس
مهدي حاجيان
16 مهر 90 13:37
خيلي خيلي خيلي خيلي ممنون.
پسمل گلتو ببوس زياد زياد زياد


خواهش میکنم. ممنون
مهدي حاجيان
16 مهر 90 14:16

راستي خيلي خيلي خيلي ممنون شما لطف داريد


مامان محمدصدرا
16 مهر 90 14:31
سلام مانی کوچولوی ما روزت مبارک باشه خاله !


ان شا الله همیشه زیر سایه پدر و مادرت باشی و خندان و شاداب!


پس چرا پسمل ما هنوز دندون نداره!
مبارک دندون موشی ات خاله !


ممنون خاله جون. ایشااله محمدصدرا جونم همین روزا دندونش درمیاد
مامان زینب
16 مهر 90 15:53



مامان مانی جون
16 مهر 90 18:32
نوش جونت جوجو


ممنون خاله جون
نی نی توپولی
16 مهر 90 22:39
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

روز جهانی کودک و میلاد باسعادت امام رضا (ع)مبارک...


ممنون عید شما هم مبارک
مهدي حاجيان
17 مهر 90 8:23
با وزن مصرع اول بخونيد لطفا". ممنون


مادرم تو را سپاس
و بوسه بر دست ِ پر مهرو مهربان تو
كه با بودنِ گرمو آسماني فراخ
در دل شب كه حتي به خواب مي رود
شبنم سحرگاه عاشق
روي گل هاي باغ
گرم تر از هر كلام عاشقانه اي
مرا در آغوش پر مهر خود
به باغ آرزوهاي فردا ميبرد
مادرم تو را سپاس
و بوسه بر لب هاي شاعرانه ات
كه لالاايه
تمام لحظه هاي تنهاي من مي شوند
و زيباترين سرود عاشقانه را
به گوش جان من مي سپارند
خوش تر از كلام رود
نرم تر از ترانه هاي بارانِ فصل بهار
مادرم تو را سپاس

بداهه گفتم همين الان تقديم به يكي از مهربون ترين مامان هاي دنيا 17/07/90 ساعت 8:15 AM


خیلی زیبا بود. منتظر شعرهاتون هستم. راستی خوبه که یه وبلاگ برای خودتون درست کنید و اشعارتون رو اونجا بذارید


نگين
17 مهر 90 10:19
سلام
فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم


سلام عزیزم عید شما هم مبارک
مامان پارسا جون
17 مهر 90 19:27
دستشون درد نکنه
نوش جونتون


ممنون عزیزم جای شما خالی
یاسمن دختراسمانی 12ساله
18 مهر 90 19:23
اخخخخخخخخخخخخخ عاشق این خنده هاشممممممممممممممم


مرسی دوست خوبم
بابای مهرسا
20 مهر 90 15:33
نازی کوچولو
به سلامتی


ممنون ایشااله نوبت مهرسا جون