مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نظرات (22)

مامان مسافر كوچولو
29 مهر 90 18:44
چه خنده نازي داري ماني كوچولو.خوشبحال مامانت با اين ني ني خوشكل


ممنون عزیززززززم
مبينا و مل مل
29 مهر 90 19:01
آپم


مرسی بهمون سر زدی
سحر مامان آراد
29 مهر 90 23:17
وایییییییییییی چه جوجوی نانازی
بوس بوس خاله


مرسی سحر جون.از آراد خان چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
عموروحاني
29 مهر 90 23:51
سلام ماشالله خدا نگه داره براتون


ممنون از حضورتون
مهدي حاجيان
30 مهر 90 6:38
سلام قربونت برم قان قان سواري هم بلد شدي قربون اون لپات برم؟؟؟ واي واي واي كتونتايشو نيگاه كنيد چه با لباساش سته
آب دهنشو واي خدا من بايد درسته قورتت بدم كوشولوي من


ممنون از لطف بی نهایت شما. مانیای عزیز رو ببوسین
دوبوري
30 مهر 90 7:37
اي جوووووووووونم هزار ماشاالله هزار الله اكبر ماشاالله


مرسی عزیزززززززززززززم
هاله بانو
30 مهر 90 10:28
الههههههههههههی
نانی خیلی شبیه خودت شده به خدا
ای جانم دیگه راحت و خوشگل می شینه


خدا رو شکر همه دیگه دارن میگن شبیه خودم شده. البته باباشم خوشگله خودت که میدونی!! ولی خب دوست داشتم پسملم شبیه خودم بشه دیگه. آره دیگه ماشااله حسابی از اون موقع که اومدی خونمون خیلی بزرگتر شده
بابای مهرسا
30 مهر 90 10:37
هزار ماشالله


ممنون بابای مهربون. مهرسای خوشگلو ببوسین
مامان نیایش
30 مهر 90 12:48
جوجوی ناز خدا حفظت کنه


ممنون عزیزم
مامان پارسا جون
30 مهر 90 12:59
مانی جوجو چقدر بزرگ شدی ماشاا... گل قشنگم
قربون اون خنده هات


ممنون دوست خوبم
خاله رزیتا
30 مهر 90 14:16
سلام جوجو کوچولو
به مامانی بگو واست اسفند دود کنه خاله. چشم می خوریا.
بوس بوس هزارتا


ممنون رزیتا جوووون
یاسمن دختراسمانی 12ساله
30 مهر 90 16:16
الهیییییییییییییییفدای خنده هات شم من جوجه کوچولو



مرسی عزیز دلم
مامان رادین
30 مهر 90 16:59
واااااای قربون جوجو.ماشاالله.
/ما هم آپیم با عکس های رادین خان.


ممنون چشم حتما میام پیشتون
مهدیه مامان همتا
1 آبان 90 14:34
قوربونش برمممممممممم ماشالله چه بزرگ شدی توپولیه من


ممنون عزیزم
مامان گیسو
1 آبان 90 21:34
سلاممممممم نانی جونم خوبی؟
وای خدا باورم نمی شه این همون مانی کوچولو باشه که اسفند منتظرش بودیم
خیلی ماشاا... خوشگل و با نمک شده
ببوسش


مرسی مونا جون. خوبی؟ کم پیدایی !! گیسو جون چطوره ؟ محکم ببوسش
پانی
1 آبان 90 22:48
سلام
مامان مانی جونم پسر گله اسفندیمون که ماشاالله با اون عکس خوشگله نوزادیش برنده مسابقه نینی های نورسیده اسفند ماهی شد پس چرا الان با این خنده های نازش نمیای بازم دله مارو ببری. تازه باید می اومدی موضوع انتخاب میکردی که نیومدی پس زودی بیا تا 1 ساعت دیگه وقت هست منتظریم.
مانی گلمو ببوس


مرسی عزیزم . دوستان نی نی سایتی به ما لطف دارن . چشم حتما
نسترن
2 آبان 90 20:56
وااااااااااااااااااااااای خیلی نازی عزیز دلم.خدا حفظت کنه


ممنون عزیزم لطف دارین
مامان ماهان عشق ماشین
2 آبان 90 21:16
سلام جوجو کوچولو
به مامانی بگو واست اسفند دود کنه خاله


ممنون دوست خوب من
مامان رها
4 آبان 90 10:56
قربونت برم خاله چه ماه شدی عزیزم خیلی دوست دارم ناهید جون نگفته بودی این جیگر طلا میشینه خیلی ناز شده خیلی خیلی حتما براش اسپند دود کن حتما


سلام دوست خوبم . ممنون از لطفت. رها جونو ببوس
خان گوگولي بابا
4 آبان 90 17:55
ممنون از توجهتون به سوالم پاينده باشيد


خواهش میکنم دوست عزیز
t & h
12 آبان 90 16:59
پسر جون هم خودت خوشگلی هم عکسات



مرسی دوست خوبم
مامان پارسا
13 آبان 90 22:17



مرسی دوستم