مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

*******عسل مامان ، جیگر بابا 8 ماهگیت مبارک********

1389/11/2 15:45
نویسنده : ღ نانی ღ
369 بازدید
اشتراک گذاری

2/11/1389

امروز رفتیم توی 8 ماه ، دیگه یواش یواش داریم به آخراش نزدیک می شیم . منم حسابی قلمبه شدم ، هر وقت لباسهامو برمی دارم  بپوشم می بینم اندازه م نیست کلی ناراحت می شم  ولی وقتی به دل قلمبه م نگاه می کنم و فکر می کنم که چند وقت دیگه یه موجود خواستنی و دوست داشتنی میاد پیشم کلی لذت می برم . من که خیلی دلم برات تنگ شده ، واااااااااااااااای نمیدونی نیما چقدر ذوق داره اون بیشتر از من لحظه شماری می کنه...               ما منتظرت هستیم.............کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maryam
12 بهمن 89 19:43
سلام عزيزم..من وبي مخصوص اشپزي ني ني خوشملامون درست کردم خوشحال ميشم سر بزني و نظر بدي.فدات