مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

قند عسل 9 ماهگیت مبارک...

1390/9/11 19:09
نویسنده : ღ نانی ღ
970 بازدید
اشتراک گذاری

Love Is Sweet

ماهگیت مبارک فندقم

قند عسل امروز وارد دهمین ماه زندگیت شدی ، باورم نمیشه چقدر زود گذشت... هر روز شیرین تر میشی، هر چند زمان کمی رو کنارت هستم ولی به امید دیدن تو از اداره میام خونه... دلم میره برای اون وقتی که در رو باز میکنم و با دیدن من جیغ میزنی و میخندی و میخوای خودتو بندازی تو بغلم...

بهت قول میدم همه این تنها بودناتو جبران کنم ، منو ببخش اما اینو بدون فقط به خاطر آینده خودته خوشگل مامان...

تازگیا دستهاتو ول میکنی و بدون کمک یه کم می ایستی و 2 تا قدم کوچولو برمیداری ،خودت که خیلی ذوق میکنی...

Its A Boy

همیشه یه چیزایی تو زندگی هست که باعث آزرده خاطر شدن بشه، اما یه چیزای دیگه هم هست که خداوند در قبال اون سختیها و مشکلات به آدم میده... الان خدا یکی از بهترین پاداشهاشو بعد از خیلی سال بهم داده که ازش خیلی ممنونم .البته داشتن یه دوست خوب هم میتونه یکی از اون پاداشها باشه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دوتا عشقم محدثه
11 آذر 90 14:50
سلام عزیزم 9 مهگیت مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خوشحال میشم به وب منم سر بزنید =


ممنون چشم حتما
Marzieh
11 آذر 90 19:18
سلام ناهید جان ایشالله 90 سالگی مانی جان


سلام دوست خوبم. ممنون. نمیشناسمتون اما احساس میکنم آشنا هستین!!!
مامان مانی جون
11 آذر 90 20:44
جوجو کوچولو نه ماهگیت مبارک
قربونت برم که اینقده ناز شدی


مرسی عزیزم. مانی جون چطوره؟ ببوسش
عمويي
12 آذر 90 7:17
"ستاره"
مباركه انشااله سربلند و شاد باشيد هميشه



ممنون عمویی
زینب
12 آذر 90 11:43
انشالله نود سالگیت فندق.بوووووووووووووووووس


مرسی عزیزم
مامان رها
12 آذر 90 13:43
عزیزم ده ماهگیت مبارک خاله جون


مرسی خاله مهربونم
سمانه مامان پارسا جون
15 آذر 90 19:21
9 ماهگیت مبارک مانی قند عسل


مرسی دوست خوبم
سحر مامان آدرین
16 آذر 90 20:38
9 ماهگیت مبارک خوشحال می شیم به ما هم سر بزنید


ممنون چشم حتما