مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

اولین جایزه " نی نی وبلاگ " برای مانی کوچولو

1389/11/6 20:05
نویسنده : ღ نانی ღ
684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم. یه خبر خوب برات دارم . امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ و روز اربعینه. از طرف مدیریت نی نی وبلاگ یه مسابقه برگزار شد که قرار بود ۳ نفر اولی که امروز راس ساعت ۱۱ یه پست برای وبلاگ بفرستن ، برنده معرفی بشن و بهشون جایزه بدن . منم سر ساعت ۱۱ یه پست برای وبلاگ گذاشتم البته چون تعداد شرکت کننده ها  زیاد بود فکر نمیکردم برنده بشیم . ولی وقتی بعدازظهر رفتم چک کردم در کما ناباوری دیدم اسم تو هم جزء برنده ها اعلام شده. حالا قرار شده جایزمونو برامون پست پیشتاز کنن. خیلی خوشحال شدم مانی جون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانی
7 بهمن 89 17:03
غزل جون و ضحی جون ممنون


نانی
7 بهمن 89 19:59
سلام افسانه جان ممنون . اون لباس رو از جمهوری که پاساژ سیسمونیه خریدم . فکر کنم اسم فروشگاه ، "حدیث" بود. قابل شما رو نداره . منم خیلی دوسش دارم یکی از بچه هایی که توی ninisite عضوه برای نی نی خودش خریده بود منم در به در دنبالش بودم تا پیداش کردم