مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

اولین قدمهای جوجو...

1390/9/18 16:23
نویسنده : ღ نانی ღ
876 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ آذر ماه برای اولین بار تونستی بدون کمک چند قدم راه بری . قربونت بررررررررررررم که چقدر ذوق میکردی. حالا دیگه هر روز با هم تمرین میکنیم. خدا رو شکر پشتکار خوبی داری و خودت سعی میکنی که بدون کمک بایستی.

اینارو نوشتم که یادم باشه و یادت باشه که جوجوی مامان کی اولین قدمای زندگیشو برداشته

برات بهترین ها رو از خدای بزرگ میخوام پسرم

Purple and Yellow Butterfly                      Valentine's Day FlowersValentine's Day Flowers

Green and Yellow Butterfly

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان زهرا
18 آذر 90 17:09
وای چه نی نی خوشگلی دارین
خدا براتون نگه داره


مرسی عزیزم
ني ني شكلك
18 آذر 90 17:28
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
دوتا عشقم محدثه
18 آذر 90 17:31
سلام جیگر خوبی ؟ آفرین اقا مانی ناز راستی چرا دیگه به ما سر نمیزنی گلم ؟


سلام عزیزم چشم میام پیشتون
مامان نفس
18 آذر 90 20:38
سلام عزیزم اولین قدمهای مانی کوچولو مبارک باشهههههههههههه


مرسی دوست من.دوستت دارم
مامان علي خوشتيپ
18 آذر 90 23:55
مباركهههههههههههه
ايشاالله قدمهاي بزرگي تو زندگيت برداري عزيزم


سلام عزیزم.ممنون
مهدي
19 آذر 90 7:06
دوماد گل من بايدم بتونه رو پاي خودش وايسه


خدا رو شکر دخملتون ناااازه وگرنه میگفتم دارین دخترتون میندازین به پسرم
مامان نیکان
19 آذر 90 11:34
سلام به سلامتی ایشالله
راستی دقت کردید که مانی جون اولین قدمای زندگیشو تو روز دانشجو برداشته


ممنون. آره دقیقا
مامان رها
19 آذر 90 13:05
سلام عزیز دلم خوشحالم خاله که اولین قدمهای زندگیتو برداشتی امیدوارم همیشه تو مسیر درست قدم برداری گلم


فدای تو. میبوسمت
زینب
19 آذر 90 13:34
سلام عزیزم مبارک باشه جیگر خاله.
رادین که اینقدر قر تو کمرش فراوون شده همش در حال رقصیدن و دست زدنه فکر کنم یادش رفته باید راه بره!
به مامانت هم بگو اسپند دود کنه واست قربونت برم عزیییزم.


مرسی دوست خوبم. رادین جیگرو ببوس
نیلو
19 آذر 90 19:41
سلام خوشکل خاله نیلو
ناناز راه رفتنت مبارک
الهی قدم های کوچولوت تو رو قدم قدم به سوی خوشبختی و آینده ی خوب ببره عزیزم
تبریک میگم ناهید جون


ممنون نیلو جون. خوبی؟
مامان نفس
20 آذر 90 15:35
یه دنیا گل یه دنیا مهربونی واسه تو که هم گلی هم مهربونی


دوستت دارم عزیزم.بووووووووووس
مامان محمد صدرا
20 آذر 90 19:56
یه پست پراز عکس گذاشتم !
مامانی
22 آذر 90 11:02
من تو جشنواره شرکت کردم دوست اگه خوشت اومد به ما رای بده.مرسی
بهار و مهدي
22 آذر 90 11:28
ما از ماني جون عكس جديد ميخوايم


چشم حتمن در اولین فرصت

مهدیه مامان همتا
23 آذر 90 13:29
مانی جونم راه رفتنت مبارک
مبارکه ناهید جون


ممنون عزیزم