مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

شیطنت و خرابکاری مانی جوجو ...

1390/9/27 23:26
نویسنده : ღ نانی ღ
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

http://i9.glitter-graphics.org/pub/1133/1133709pt2njd0zyj.jpg

چند روزه که به دلایلی اومدیم خونه مامانی و بابایی من ، مانی فندق هم حسابی شیطون شده چند وقته که دیگه میتونه با کمک و حتی بدون کمک راه بره، از اونجایی که آشپزخونه مامانی پر از کابینته و این جوجوی شیطون علاقه زیادی به باز کردن و فضولی توی اونا رو داره، اولین خرابکاری خودشو انجام داد و موقعی که ما حواسمون نبود رفته سراغ کابینت و این بلا رو به سر ظرفهای مامانی درآورده... الهی قربونت بشم که خودتم حسابی شوکه شده بودی

I Love You Orkut Scraps, Myspace Glitter Graphics and Comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

دوتا عشقم محدثه
27 آذر 90 23:29
سلام مانی جون آفرین دیگه از این کارها نکن باشه


چشم قول میدم . البته مامانی در همه کابینتها رو با روبان بسته دیگه نمیتونم بازشون کنم
بابا بی بی
27 آذر 90 23:31
سلام من به شما تبریک میگم به خاطره این عروسک نازتون من 1نظر سنجی برای اسم بچم گذاشتم خوشحال میشم شرکت کنید با تشکر


ممنون از حضورتون. چشم حتما
مهدي
28 آذر 90 7:29
واي واي واي مانييييييي!!!!! دوماد منم بشي ميخواي اين جوري بريز و بشكن كني؟؟؟؟


بالاخره مردی گفتن...!!!!بووووووووس برای مانیا جون
مرضیه
28 آذر 90 13:16
بشکن بشکنه بشکن


آره هنوز اولشه
faeqeh
28 آذر 90 19:14
مانیه شیطون


اوممممممم
مریم
28 آذر 90 23:00
الهییییییییییی فدات بشم
درک میکنم که شیطنتش چقدر شیرین و اعصاب خوردکن هست آخه من دختر بزرگم و 2 تا برادر کوچیک تر از خودم دارم. چه شیطنت هایی که اونا انجام نمیدادن


من صبرم زیاده. اصلا این اتفاقها ناراحتم نمیکنه.بچه باید شیطنت کنه دیگه
164
29 آذر 90 15:35
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
سمانه مامان پارسا جون
29 آذر 90 18:01
روي گل شما به سرخي انار
شب شما به شيريني هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندي يلدا
یلداتون مبارک



مرسی عزیزم همچنین
مامان رها
30 آذر 90 12:50
سلام عزیزم هندوانه رویاهایتان شیرین ،انار موفقیت هایتان
پر دانه ،پسته خاطراتتان خندان ،قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد .یلدای شما مبارک


فدات عزیزم همچنین
مامان مانی جون
30 آذر 90 14:11
وای من قبلا پیش یکی از عمه هام از این ظرفا دیده بودم خیلی خوشم میومد
حیف شد
البته خدا رو شکر مانی جون چیزیش نشد
یلداتون مبارک


مرسی دوست جون
زینب
1 دی 90 0:35
یلدا...شب گرم مهربانان جاودان.


ممنون از لطفتون
مامان نفس
1 دی 90 16:06
قربونش برم که اینقدر شیطون شده عزیز دلم...فدای سرش خدا رو شکر که خودش چیزیش نشد...ببوسش عزیزمونو
خوشحال میشم بیای پیشمون


مرسی شیما جون. نفس خانوم چطوره؟
نسترن
3 دی 90 13:06
سلام.
فدای سرت خاله جون.توروخدا مراقبش باشین خدا رحم کرد اگر میفتاد روش یا دست و پاشو زخمی میکرد چی.....
دلم براتون تنگ شده...بوس برای مانی و مامانی


قربونت عزیزم. میبوسمت
مامان علی مرتضی
3 دی 90 16:48
سلام خوبید؟ماشالله به این نی نی فضول وبامزه خدا حفظش کنه راستی به وب ماهم سر بزنید و اگه از طرحم خوشتون اومد لطفا رای بدید

ممنون دوستم چشم حتما

مامان ثمين
3 دی 90 16:57
سلام.راي گيري جشنواره شروع شده ثمين كدش 163 هست يادتون نره دوست مهربونم.
هدیه جوووووووووووون
3 دی 90 17:20
سلام ما هم تو مسابقه شرکت کردیم لطفا به ما هم رای بدین کد 196 جون ما رای بدی ها به شماره 09354000537 پیامک بزن لطفا باید سه تا کد باشه
مهدیه مامان همتا
3 دی 90 21:39
ای شیطــــــــــــــون
فدا سرت قوربونت برم


مرسی عزیزم
مهدیه مامان همتا
3 دی 90 21:39
من آپمممممم
مامان گیسو
4 دی 90 2:50
سلاممممممممممم نانی نازم دوست گلم خوبی ؟
هر چی گله کنی حق داری به خدا خیلی سرگرم شدم
یادش بخیر چقدر تند تند می اومدم اینجا تا ازتون خبر سراغ بگیرم اما حالا خیلی وقتم کمه تو رو خدا منو ببخش دوستم
هزار ماشاا..و به این جیگر خاله که اینهمه خوردنی شده
بوسسسسسسسسس

فدات. بووووووووووس برای خودت و گیسو جون خاله

مامان علی
4 دی 90 14:51
سلام مامان مانی . خدا رو شکر که پسر سالم و شیطونی داریم. به من هم سر بزنید. لینک شدید. من دوست شیما هستم.منتظرتون هستم.


قربونتون برم ممنون. چشم دوست خوبم
مرضیه (مامان نیکان)
4 دی 90 14:53
سلام ناهید جان
اگه دوست داشتی به ما سر بزنید


چشم عزیزم
هاله بانو
6 دی 90 19:33
اي واي من


خب مگه چیههههههه ؟؟؟؟؟؟