مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

بالاخره ما برگشتیم...

1390/11/6 9:19
نویسنده : ღ نانی ღ
805 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول از همه سلام به همه دوستای نی نی وبلاگی ، نی نی سایتی و بقیه دوستهای خوبم که بهمون سر میزنن و با نظراتشون خونمونو گرم میکنن. و عرض معذرت بخاطر اینکه نتونستم توی این مدت پیشتون بیام. آخه مشغول اثاث کشی بودم و بعد از 2 ماه تازه کارم تموم شده.

به دلایلی مجبور شدیم خونمونو عوض کنیم و بریم نزدیک خونه مامان و بابای من و یکی از اون دلایل هم مانی جوجو بود که از این به بعد زحمت نگهداریش رو مامان خوب و مهربونم میکشه.

خدا رو شکر خونمون خوبه و خیلی دوستش داریم.از همه مهمتر اینکه مانی اتاق دار شدهلبخند

آقا مانی هم که حسابی راه افتاده کارمون سخت شده. البته من که در طول روز نیستم و کار مامانی سخت شده چون دائم باید دنبالش راه بره تا این پسرک شیطون بلائی سر خودش نیاره.

مامانم میگه مثل بچگیهای خودمه و یه لحظه آروم نمیگیره  قهقهه

شیطنتهاش شیرین شده و دوریش هر روز برام سخت تر میشه ولی باید تحمل کنیم.به هر حال کار کردن من هم برای آینده خودشه و امیدوارم درک کنه.

وقتی من و نیما از اداره میرسیم خونه مامانی، میای جلوی در و دستهاتو باز میکنی تا بیایی تو بغلمون و با صدای بلند میخندی... وااااااای عزیزززززززم تو اون لحظه تموم خستگیهامون یادمون میره قربونت برم

عاشق اون دستای کوچولوتم

عاشق اون چشمای گرد و خوشگلتم

عاشق اون نگاه پر معناتم             

عاشق اون لپتم که وقتی میخندی چال میوفته

عاشق اون 4 تا دندون ریز و خوشگلتم که توی دهنت معلومه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زینب
6 بهمن 90 10:03
ناهید از ته دلم میگم الهی هر سه تا تون سالم باشین.الهی همیشه زندگی تون شاد باشه.الهی همیشه بخندین...خیلی دوستتون دارم.


قربونت بشم عزیزم. منم دوستت دارم
مامان عسل
6 بهمن 90 10:20
سلام عزیزم.ماشالله چقدر مانی جون ماه و بزرگ شدهمرسی سر زدید گلم


مرسی عزیزم
شب بو
6 بهمن 90 11:58
خوب شد که برگشتی دلمون تنگیده بود


مرسی عزیزم
مامان آیهان جون
6 بهمن 90 12:56
خونه جدید مبارک، خدا مامان جونا رو حفظ کنه و به دادشون برسه با این نوه های شیطون و دوست داشتنی


مرسی گلم. آره واقعا خدا نگهدارشون باشه
بابای مهرسا
6 بهمن 90 13:41
سلام
امیدوارم همیشه همیشه لبتون خندون باشه

خونه نو مبارک


ممنون بابای مهرسا
مرضیه
7 بهمن 90 17:15
منزل نو مبارک
چه خوب که نزدیک مامان هستی


مرسی عزیزم. بله عالیه
مامان نفس
11 بهمن 90 1:03
خونه جدید مبارک انشاله زیر هر سقفی که هستید یه دنیا شادی و عشق و ارامش همراهتون باشه هزارماشاله نازنین فرشته هم که اقایی شده خدا حفظتون کنه برای هم............


ممنون شیما جون. نفس ناز رو ببوس