مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مروارید 9 و 10 شازده پسرم

1391/1/26 8:49
نویسنده : ღ نانی ღ
957 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا            دنیای زیبا

پسر طلا به سلامتی دندون نهم و دهم هم دراومد. البته مثل اینکه خیلی وقته جوونه زده بوده ولی چون دندون آسیاب هست و عقب بود من متوجه نشده بودم. ایشااله همه دندونات به راحتی و سلامتی دربیاد و اذیت نشی. قربون خنده های از ته دلت بشم...دنیای زیبا

مانی جوجو یاد گرفته بوس میده ، اینجوری :  کاملا دهنشو باز میکنه و لباشو میذاره روی لبای کسی که میخواد ببوستش بعدشم کلی میخنده

وقتی منو میبوسه حتما بابا نیما رو هم میبوسه و همینطور بالعکس. قربون دل مهربونت بشم

راستی کلی عکس عید و سیزده بدر هم داریم که هنوز فرصت نکردم بذارم. حتما تو پست بعدی میذارم تا یادگاری بمونه عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شهین
24 فروردین 91 20:39
سلام عزیزم سال نو مبارک(البته تو پست قبلیتم تبریک گفتم ولی انگار با عجله این کارو کردم ارسال نشده)
الهی.... حتما" موقع ماچ کردن خیلی خوردنی میشه .امیدوارم دندونای جدید اذیت نکنن این فندقو


ممنون دوستم همچنین. لطف کردین
مامانی طهورا
26 فروردین 91 8:53
با سلام طهورا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
مامان آناهل
28 فروردین 91 6:14
ما عکس میخوااااااااااایم
مرواریدهات مبارک تنها بهانه زندگی.


چشم حتما .ممنون دوستم. آناهل جونو ببوس


مرضیه
28 فروردین 91 9:31
سلام سلام
خیلیییییییی مبارکه
بوسیدن بچه ها باید خیلی شیرین باشه
منتظر عکسا هستم
مانی جونو ببوس


سلام. اونقدر شیرینه که نگوووووووووووووو. توی اون لحظه دیگه از خدا هیچ چی نمیخوام
زینب
29 فروردین 91 0:00
مامان مهربون نوش جونت باشه بوس های خوشمزه ی مانی جوجو


ممنون دوستم
آرتین خان
30 فروردین 91 14:54
سلام عزیزم این آدرس جدید منه
البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم
http://artinkhaan.blogsky.com
www.artinkhaan.niniweblog.com

مرواریدهای سفید مبارک عزیزم


ممنون بهمون سر زدی
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 11:19
مبارکه مانی جونم میبوسمت


ممنون. پارسا جونو ببوس عزیزم
نیلو
31 فروردین 91 21:35
مباررررک باشه


مرسی نیلو جون. خوبی؟کم پیدایی!!
نازنین
11 اردیبهشت 92 13:32
سلام آقا مانی خوبین ؟ خوش میگذره من از مشهد متولد 68 منتظر ایمیلتون هستم