مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

روزانه های مانی جوجو...

1391/4/6 20:34
نویسنده : ღ نانی ღ
929 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا سرم شلوغه زیاد نمیرسم بیام وبلاگ رو آپ کنم. هنوز کلی عکس مسافرت داریم که نذاشتم.

از دوستای خوبم که بهمون سر زدن و تولدمو تبریک گفتن ممنون.

مانی جوجو ماشااله دیگه اونقدر شیطون شده niniweblog.comکه نمیدونم از کجا بگم... اونقدر شیرین شده که میخوام قورتش بدم. الهی بمیرم بعضی وقتا محکم میگیرم توی بغلم اونقدر محکم فشارش میدم که جیغ میکشه گریه میکنهniniweblog.com. کلی با بابا نیما  بازی میکنن و کشتی میگیرن وقتی صدای قهقهه هاشون توی خونه گرم و صمیمی مون می پیچه از زندگی لذت میبرم و خدا رو شکر میکنم که کنار هم و سالم هستیم.

عاششششششششششششقشششششششششششششمممم

مانی جونم دوستت دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااد

آهان یادم رفت بگم میوه مورد علاقه مانی، بعد از گوجه سبز کشف شد ! هندونه  niniweblog.com

وااااااای که چقدر عاشق حموم رفتنه!!niniweblog.comهمینکه میگم بریم حموم خودش لباسشو درمیاره میره جلوی حموم و هی میزنه به در که زودتر بریم تو. وقتی هم که میخوام بیارمش بیرون از هر ابزاری مثل گاز گرفتن ، کشیدن موی من بیچاره ، جیغ و گریه و... کمک میگیره تا بمونه توی وان .

بالاخره مانی جوجو از ٥ شنبه یعنی ١/٤/٩١ شب رو کامل خوابید و دیگه برای شیر خوردن بیدار نمیشه. و از دیشب یعنی ٥/٤/٩١توی اتاقش تنها خوابید.

قررررررربونت بشششششششم جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زینب
6 تیر 91 10:19
از مانی جوجو عکس می خوااام...زووووود انشاالله همیشه شاد و سالم باشین.
مریم
6 تیر 91 11:51
خیلی دلم براتون تنگ شده بود الهیییی عسیسم همین که مینویسی و میگی عاشقم و در مورد آرامش خونه مینویسی کلی بهمون احساس آرامش دست میده خیلی ممنونم ازت و خدا رو شاکرم پسلی گلمون رو هم از طرف من ببوس من خیلی بچه دوستم خیلی دوستون دارم
مامان گیسو جون
7 تیر 91 2:10
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشاا... هزار ماشاا... به این مانی گل چه کار خوبی کردی که تنها می خوابونیش کاش منم بتونم
نیلو
7 تیر 91 12:35
سلام ناهید جان
تولدتون مبارک باشه با تاخیر
جوجوی منو ببوسید از اون بوس های محکم
راستی یه مدت نت نبودم ولی همیشه بیاد شما و مانیه گلم هستما


مرسی نیلوووو جون
مریم
9 تیر 91 20:55
سلام مامانیه عزیز من آپم خوشحالم میکنی با اومدنت
نسترن(یک عاشقانه آرام)
12 تیر 91 11:45
آخ جانم پس منتظر میمونیم تا زودتر عسای مسافرتو بذاریدا خصوصی
مرضیه
17 تیر 91 17:14
ناهید جان چه طوری از شیر شب مانی جونو گرفتی که دیگه بیدار نمیشه شبا؟


عزیزم من کاری نکردم وقتی غذای کمکی کامل میخوره و سیر میشه دیگه شب نیازی به شیرخوردن نداره