مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

اصلا میشه احساس رو نوشت؟

1391/5/4 17:55
نویسنده : ღ نانی ღ
669 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

نمیدونم چی بنویسم

نمیدونم این همه احساس رو اصلا چجوری میشه نوشت؟

اصلا میشه احساس رو نوشت؟

این چند روز که مرخصی هستم و بیشتر وقتم رو با مانی میگذرونم خیلی روزای خوبیه. هر چند بعضی وقتا حوصله ش سر میره و شروع میکنه به غر زدن و بهانه گیری ولی میدونم اونم از اینکه این روزا رو با هم هستیم  خوشحاله و داره خودشو برام لوس میکنه.

درست مثل یه دختر با احساس و لطیفه. همیشه دوست داشتم پسر داشته باشم اما همه میگفتن نه، دختر بهتره ، اما الان مطمئنم که بازم پسر دوست دارم .

خدایا نمیدونم چطوری میتونم شاکرت باشم از اینکه منو لایق دونستی تا این لحظه های ناب رو تجربه کنم.

عاشق اون لحظه ای هستم که میاد انگشت دستمو می گیره و با زبون بی زبونی بلندم میکنه تا یه چیزی رو بهم نشون بده

یا وقتی با " ماما " گفتن نصفه و نیمه ،  از توی اتاق صدام میکنه

یا وقتی سریال مورد علاقه م شروع میشه بدو بدو میاد صدام میکنه که بریم پای تلویزیون

یا وقتی موبایلم زنگ میزنه خبرم میکنه

چند روز پیش که رفته بودیم خرید افتاد زمین و زانوش زخمی شد هر روز بهم نشون  میده میگه  " اوف " منم براش بوس میکنم میگم خوب میشه

الان نشسته بودم کنارش و سر زانوی خودم که خراشیده شده بود بهش نشون دادم اونم یه نگاه توی چشمام کرد بعد لبای کوچولو گذاشت روی زانوم و بوسید بعدش یه لبخند ناز و گرم مهمونم کرد که انگار .........

نمیدونم چی بنویسم...

فقط بی اختبار چند قطره اشک افتاد روی صورتم ، محکم بغلش کردم و گفتم خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم
4 مرداد 91 18:43
واقعا نمیشه احساس رو نوشت فقط میتونم بگم دوستتون دارم خیلی
مامان امیر
5 مرداد 91 10:00
چی گل پسر ناز و با احساسی ، خدا براتون حفظش کنه
دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک دارید خوشحال میشم که بنده را لینک کنید و به من نیز اطلاع دهید تا شما را با افتخار لینک کنم.
التماس دعا
بای


با افتخار لینک شدید
ف.م
5 مرداد 91 23:14
با عرض سلام و خسته نباشید.. ما را در ختم دسته جمعی قرآن همراه کنید
زینب
6 مرداد 91 15:52
الهی خدا حفظش کنه. الهی همیشه سایه شما و آقا نیما بالا سرش باشه.
سارا
6 مرداد 91 20:31
سلام خدا حفظش کنه این پسر ناز رو. خیلی قشنگ نوشته بودی.
سمانه مامان پارسا جون
8 مرداد 91 19:36
آدم هر چه قدر هم که سعی کنه بازم نمیتونه اوج احساساتش رو بنویسه عزیزم
راحله مامان احسان
9 مرداد 91 2:42
ای جانم قربون احساسات پاکت بره خاله..
مامان مانی
9 مرداد 91 11:47
حس خیلی خیلی قشنگیه ..... منم هر روز و شاید هر لحظه اینا رو حس می کنم .... منم می نویسم .... من همیشه تو سختی ها یادم می یاد که خدا منو دوست داره و چقدر با داشتن مانی جونم خوشبختم همینطور بابا ناصر .... خدایا شکرت ....
مریم
9 مرداد 91 19:52
سلام مامانیه گل با یه مطلب از دکتر شریعتی آپم خوشحالم میکنی با اومدنت
نیلو
9 مرداد 91 22:18
الهی از بس که مهربونه قند عسل خدایا برای مامان ناهید حفظش کن
مامان آزی
10 مرداد 91 20:57
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان رها
12 مرداد 91 10:05
سلام نانی جون عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود عزیزم خیلی خوب احساست رو نوشتی
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:50
مرسی گلم نظر لطفته خوشحالم کردی بوسس





سلام عزیزم ممنون از حضورت
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:30
دوستای من رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید