مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مانی کچل میشود...

1391/9/8 17:55
نویسنده : ღ نانی ღ
982 بازدید
اشتراک گذاری

zibazibazibazibazibazibazibazibaziba

خلاصه بعد از کلی مقاومت در مقابل مامانی که از تابستون هی می گفت تا هوا سر نشده ببرین مانی رو کچل کنین که موهاش یه دست بلند بشه ،دوشنبه راضی شدیم که آقا مانی رو ببریم آرایشگاه...

یعنی 6/9/91 ساعت 6 بعدازظهر من و نیما با مانی جوجو رفتیم به سوی آرایشگاه. همش نگران بودم که شیطونی کنه یا بترسه اما خدا رو شکر مثل یه پسر خوب نشست روی صندلی و تا آخر از جاش تکون نخورد وقتی آقای آرایشگر ماشین اصلاح رو گذاشتم جلوی سرش و موهاشو تراشید قیافه مانی دیدنی بود  انگار بهت زده شده بود یا بغض داشت خودشم از قیافه اش تعجب کرده بود. هر از گاهی هم یه لبخندی میزد.

وااااااااای خدا خیلی با مزه شده وقتی تموم شد یه دست کشید روی سرش برگشت منو نگاه کرد و خندید داشتم از خنده میمردم...

ع ا ش ق ت م مانی

چند تا عکس میزارم که یادگاری بمونه برای عشقم

zibazibazibazibazibazibazibazibazibazibaziba

zibazibaziba

zibazibazibazibazibaziba 

 

ziba 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ثمین
8 آذر 91 10:08
خیلی ناز شدی خاله
مامان ثمین
8 آذر 91 10:08
سلام.میشه به وبلاگ دنیای نفیس بیایید و به ثمین من با کد (6) که توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده رای بدید؟ مرسی ممنونم http://2nyaienafis.niniweblog.com
علي خوشتيپ
8 آذر 91 20:23
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ژورنال نفيس با كد 35 شركت كردم.ميشه به من راي بدين.ممنونم راستي يادتون باشه آدرس وبتونو وارد كنيد
مامان علي خوشتيپ
8 آذر 91 20:24
مباركهههه پس ماني جون هم اي كيو سان شده
مریم
9 آذر 91 15:15
تبریک تبریک یاده بچگی هام افتادم که بابام سر برادرام رو کچل میکرد یادش بخیر کلی اذیتشون میکردم
شهين
9 آذر 91 21:53
vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cheshash dorosht tar shode
atefe
10 آذر 91 17:15
الهی بگردم مانی رو ،با اینکه مد نداره باز هم جذابه.مبارکه،ایشااله تا تولدش بلند شه
نوشين مامان آريا
11 آذر 91 10:30
عزيزم مبارك باشه كوچولوي بانمك ما نازتر شدي .به ما هم سري بزنيد
مامان ماني مسافر كوچولو
11 آذر 91 17:12
سلام خيلي جالبه اسم پسر من هم مانيه و تقريبا 2ماه با ماني شما فرق ميكنه با اجازه شما رو لينك ميكنم واييي موهاي پسرخوشگل زدي چقدر فرق كرده نازيييييييييييي
پری مامانی نیکان
12 آذر 91 16:37
سلام . خدا گل پسرتون رو حفظ کنه خیلی نازه . با اجازه لینکتون میکنم و خوشحال میشم به من و پسرمم سر بزنید
مرضیه
13 آذر 91 0:04
مبارکه
بابای ارشیا
15 آذر 91 1:10
مانی جون خدای کچلی هم بهت میاد الهی زنده باشی عمو
مامان ماني جون
16 آذر 91 16:14
عزیزم چرا آخه؟ به هر حال مبارکه من که به همه گفتم که در مورد کچل کردن مانی باهام حرف نزنن که قاطی میکنم ببوس جوجو کچلو رو
مریم
17 آذر 91 16:11
سلام مامانیه گل؛قربانه شما، شما خوبی؟ شرمنده دیر جواب کامنتتون رو دادم
الهام مامان رامیلا
17 آذر 91 16:12
وای خیلی بامزه شدی خیلی مخصوصا با اون خنده ات
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 91 16:42
مبارکه مانی جوجو چقدر نمکی شدی عزیزم
مامانی
19 آذر 91 12:21
الهی چرا اینقدر کچل . چقدر بانمک شده بهش میاد ماشالا
زینب مامان رادین
20 آذر 91 14:09
من قربون کله کچل گردالوی تو بشــــــم.
ستاره طلایی GOLDEN STAR
30 خرداد 92 20:58
خدا چی پسر گلی شده ماشاا... منم وقتی پسری یک سال و نیمش بود خودم براش با تیغ زدم