مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مامان خوبم دوستت دارم...

1391/12/15 8:28
نویسنده : ღ نانی ღ
761 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا؛

بالاتر از بهشت سراغ داری ؟!!!!

برای مادرم میخواهم...

 

 

نمیدونم چجوری میتونم محبت مامان مهربونم رو جبران کنم. خیلی سخته شاید هیچ وقت نتونم چون اونقدر بزرگوار و مهربونه که واقعا من برای جبران ذره ای از خوبیهاش ناتوانم

خدایا ازت میخواااااااااااااام بهش سلامتی بدی تا سایه گرم و مهربونش همیشه بالای سرمون باشه.

تقریبا یک و سال و نیمه که مسئولیت نگهداری از مانی به عهده مامانه البته خودش اصرار داشت و دلش نمیخواست مانی از کوچیکی بره مهدکودک و از خانواده دور بشه دلش نیومد اونو از خودش دور کنه و با همه زحمات و اذیتهای مانی بازم این مسئولیت رو قبول کرد و من همیشه شرمنده دستای مهربونش هستم .

گاهی وقتا که میبینم چجوری با حوصله زیاد سعی میکنه مانی رو آروم کنه و با چه زحمتی به مانی غذا میده فکر میکنم من هیچ وقت نمیتونم مثل اون باشم اونقدر بزرگ و مهربون.

تمام این مدت از استراحت خودش زد و هر روز صبح سر ساعت 6 بیدار شد تا مانی رو تحویل بگیره از استراحت و کار روزانه خودش زد تا از مانی به خوبی نگهداری کنه. نمیدونم چجوری میشه اینارو جبران کرد ؟ حتی اونقدر قادر نیستم که با زبون ازش تشکر کنم فقط براش آرزوی سلامتی میکنم

خدایا تو رو به بزرگیت قسم میدم همیشه نگهدار مامان مهربونم باش و بهش سلامتی بده

 

البته باید بگم در کنار زحمت مامانی بقیه اعضای خانواده هم سهیم هستند. بابا جونم که همیشه مانی رو میبره پارک و ضمنا خیلی بهش حال میده ، خواهرای گلم و داداش جونم  که از همشون یه دنیا ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مانی مسافر کوچولو
15 اسفند 91 9:21
تولد نی نی مبارک باشه مادر ها فرشته های روی زمین هستن هر کاری براشون بکنیم بازم کمه
پری مامانی نیکان
17 اسفند 91 9:57
ناهید جون الهی همیشه سایه مامان گلت بالا سرتون باشه و خدا همیشه بهشون تن سلامت و دل خوش عطا کنه .واقعا که ما اگه مادر هامون نبودن چه بودیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
مریم و متین
18 اسفند 91 2:09
سلام به روزیم و منتطر قدم مهربونتون
مامان رها
18 اسفند 91 16:48
مانی جونم تولدت مبارک جو جو نازم عزیزم خدا مامانی مهربونت رو هم برات نگه داره و همیشه سلامت باشن
نی نی قتو
25 اسفند 91 8:17
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 91 1:18
خدا مادر مهربونت رو واستون نگه داره نانی جون
مامان ثمین
27 اسفند 91 11:11
دوست عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک باشه ان شاا... که سالی پر از موفقیت و خوبی برای شما باشه.تا سال بعد خدا نگهدارت
مامان سارا
27 اسفند 91 13:23
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما و خانواده گرامیتان آرزو دارم . از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا
هاله بانو
7 فروردین 92 10:16
سال نو مبارک نانی جان سال خوبی داشته باشی ...
سمانه مامان پارسا جون
10 فروردین 92 1:29
سلام نانی جون خوبید؟ عیدتون مبارک گلم
مامان رها
14 فروردین 92 17:23
سلام نانی عزیزم و مانی گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک
مامان سارا
18 فروردین 92 9:31
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
gis ferferi
28 فروردین 92 20:04
vaghean k madaramun cheghadr vasamun zahmat keshidan