مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

بازم خرابکاری...

1392/3/8 9:02
نویسنده : ღ نانی ღ
726 بازدید
اشتراک گذاری

 

وااااااااااای خدا که نمیشه حتی یه لحظه از بچه ها چشم برداشت

مهمون داشتیم و مانی جوجو داشت توی تراس بازی میکرد و من هر دقیقه  یک بار بهش سر میزدم. فقط 5 دقیقه ازش غافل شدم که چشمتون روز بد نبینه

دیدم یه قوطی واکس رو برداشته افتاده به جون در و دیوار. البته حسابی خودش و لباساشو خوشگل کرده بود و برای اینکه حیف و هدر نشه بقیه اشو میمالید به در و دیوار

هیچ کاری ازم برنیومد جز گرفتن چند تا عکس که البته بابا نیما زحمت کشید و من از غصه تمیز کردن تراس دستام جون نداشت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله خانمی
8 خرداد 92 15:06
ای جااااانم چه قیافه مظلومی هم به خودش گرفته ...
SaYa
9 خرداد 92 13:18
ای جونم ببین چه کرده این پسر ناقلا فدات بشم من عزیزم قربون قیافه حق به جانبت برم
زینب مامان رادین
10 خرداد 92 17:26
مانی شیطون و بلا مامانی تو رو خدا خیلی مواظبش باش میره تو تراس.
SaYa
10 خرداد 92 18:19
عزیزززززم خصوصی رمز اون پست عکس فرق داره بعدا بهت میدم
مریم
10 خرداد 92 21:39
خخخخخخخخخ چه بامزه نگاه میکنه اینا همه اشون خاطره است ایشالله سلامت باشه
ویدا
12 خرداد 92 21:24
عزیزم چه بامزه شده مانی جوجو
امير علي
17 خرداد 92 10:56
فكركنم داشته تراس رو رنگ ميكرده يه تنوعي بشه . گل پسري شيطون خدا حفظش كنه
اتنا
19 شهریور 92 22:37
وای چه قدر که تو بامزه ای بیا به من سر بزن البته باید نظر بدی کوچولو شیطون راستی مامانی بیچهاره از دست این کارات خسته شده دیگه از این لوس بازیا در نیاد قول میدی؟