مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

24 خرداد و ترک پستونک

1392/3/25 9:20
نویسنده : ღ نانی ღ
673 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جوجو وابستگی عجیبی به پستونک یا به قول خودش " می می " داشت. البته بیشتر موقع خواب . که سعی میکردم ازش بگیرم اما نمیشد. البته برای خودمم راحت بود که شب با پستونک سریع خوابش میبرد.

اما یه دوستی یه پیشنهادی داد برای ترک پستونک که همون شب عملی کردم و چقدر زود جواب داد.

سر لاستیکی پستونک رو قیچی کردم . وقتی مانی دید کلی با تعجب خندید و مسخره بازی درآورد.

 

اما دیگه نخوردش. هر بار بهش میدادم پرتش میکرد

خلاصه اینکه راهکار خوبی بود و از بابای امیر علی ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

یه دوست
26 خرداد 92 9:06
مانی جون دیگه ماشالا مردی شده واقعا خوب کاری کردین که ترکش دادین چون اگه بیشتراز این طول میکشید وابستگیش بیشتر میشد و ترک دادنش سختتر. آفرین مانی جوجو آفرین مرد کوچولو
مرضیه
26 خرداد 92 16:31
به به به سلامتی چقدر خوب که راحت کنار اومد مانی جون .کار خوبی کردی. ناهید جان ممنون از جوابت راجع به کارگاه مادر و کودک منم از زمستون نیکانو میبرم آوند که بهم خیلییییی دوره ممنون میشم اگه اطلاعات بیشتری راجع به جاییکه تو جنت آباد هست بهم بدی چون بهم نزدیکتره. اسم موسسه اش چیه اگه تلفنشو بدی خودم اطلاعات بیشترو از اونجا میگیرم یک دنیا ممنون بوووووووس
ستاره طلایی GOLDEN STAR
30 خرداد 92 20:56
سلام وب زیبایی دارین ماشاا.. چه پسمل شیطونیه مثل پسر منه به منم سر بزنید خوشحال میشم.
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 92 13:27
سلام خانومی تولدت با تاخیر مبارک
مرضیه
2 تیر 92 16:16
ناهید عزیزم خیلییییی ممنونم از بابت اطلاعاتت و خصوصیت مانی جونو ببوس
SaYa
3 تیر 92 2:05
عزیزم سلام وای قربونش برم من دیگه مردی شده عزیزززززم وای دقیقا واسه منم همین کارو انجام دادن من تا 6سالگی پستونک میخوردمخاطراتی بسی تلخ بودن
SaYa
3 تیر 92 2:06
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک
زینب مامان رایدن
4 تیر 92 17:18
عزیزمممم معلومه از اون مردهایی میشه که تو شرایط بحرانی هم لبخند میزنه.فدااااش
مامان پريسا خانوم
6 تیر 92 16:25
اينم يه عالمه گل واسه آقا ماني گل
مامانی
8 تیر 92 10:51
ماشالا دیگه مرد شدی. امیرعلی ما که اصلا پستونک نگرفت
حسام
14 تیر 92 22:01
سلام.وبلاگ زيبا و پرمحتوايي داري.من وبلاگ شما رو در وبلاگم لينک کردم.ممنون ميشم شما هم وبلاگ منو در وبلاگتون لينک کنيد. شعر,داستان,اس ام اس,سرگرمي maejun.mihanblog.com
مامانی تنها
15 تیر 92 19:18
سلام خدا مانی کوچولوتون رو براتون نگه داره به منم سربزن خوشحال می شم
شکوفه
17 تیر 92 11:17
سلام مامان ناهید.خوبین؟ مانی کوچولو چطوره؟ اسم پسر منم مانیه و فقط دو روز از مانی شما بزرگتره. البته قرار بود 12 اسفند باشه.ولی شرایط من اجازه نداد که دو روز دیرتر به دنیا بیاد. من لینکتون میکنم.اگه تمایل داشتین شمام وب مانی منو لینک کنین. از طرف من ببوسینش.
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
20 تیر 92 11:39
دوست بزرگوار نانی عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامانی تنها
20 تیر 92 13:54
واییییییییییییییییی خاله قربونت بره عزیزم واسه خودت مردی شدی دیگه پسونک دیگه چرا می خوری گلم
SaYa
23 تیر 92 12:57
سلام عزیزم خوبی؟میگما پستونک واقعا ترک شد؟آخه من به پستونک میگفتم مامی موشویادش بخیر... عزیزم اون پست تو ادامه مطالب اسمتو دیدی؟اگه ندیدی بگو تا بگم کدوم کد مال توئه عزیزم شاااااد باسید قربونت برمعشقمو کلی ببووووووووووس
مادر آتیلا
24 تیر 92 12:35
عزیزم سلام /چه پسر نازی داری ماشاله...داره
SaYa
24 تیر 92 22:44
سلام عزیزم ممنوونم بابت رمز گلمچه خانواده مهربونی صورت خودتم که سرشار از مهربونی بود گلم ممنونم بابت اعتمادت میبووووسمت
مریم
26 تیر 92 17:21
منتظره پست جدید
مامان پريسا خانوم
2 مرداد 92 11:35
با اجازه لينكتون كردم اما دير مي ايد آ كنيد ايشالا كه سرتون به چيزاي خوب گرمه
مامان ماني جون
3 مرداد 92 16:19
خب الهي شكر كه راحت ترك كرد ناهيد جون نگي بيمعرفتم هميشه سر ميزنم اما خاموش ديدم شما كم رنگ شدين گفتم ماه هم .... ببوس ماني جوجو رو
مامان مليكا
7 مرداد 92 11:52
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامانی تنها
11 مرداد 92 13:25
گلم برامون آپ نمی کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟