مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

عکس ...

1392/5/11 17:14
نویسنده : ღ نانی ღ
724 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا زیاد وقت نمیکنم به وبلاگ مانی جوجو برسم

از دوستای خوبمون که همیشه به یادمون هستن تشکر میکنم

و برای مریم جون که خیلی منتظر بود یه عکس خوابالو میذارم تا ایشااله با خبرها و اتفاقهای خوب بیام آپ کنم

 

اینجا مانی جوجو بعد از خواب ظهر خیلی طولانی افتخار دادن ازشون عکس بگیرم

اگه نامرتبه ببخشین چون فرصت نکرده موهاشو شونه بزنه

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامانی تنها
11 مرداد 92 23:31
چه جالب موهاش خیلی با حال شده الهیییییییییییییییی خاله قربونت بره عزیزم
مریم
14 مرداد 92 14:43
سلام عزیزم واااای خیلی ممنونم خیلی ذوق کردم بهم پیام دادی که آپ کردی دلم میخواد موهای مانی رو با این کشت های کوچولو هست که چهل تیکه میبندن دلم میخواد موهاشو اینطور ببندم اینقددددد خوشگل میشه که نگو وجدانن میگما برا شوخی نمیگم لبخندش هم که ماشالله هزار ماشالله دست کم از لبخند ژکوند نداره خیلی ممنونم آپ کردی
رایونا
16 مرداد 92 16:05
واااااااای، ماشالا چقــــــــــــــــــــدر شیرینه این آقا مانی دوست داشتنیت.. دو تا بوس رو لپای خوشگلو نرمش.. محشره پسرت عزیزکم، خوشرو و خوشخنده.. بسیــــــــــــــــــــــــ تو دل برو..
مهرنگ
8 شهریور 92 1:23
سلا م به وبتون سر زدم خیلی خوشم اومد با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم سر بزنید و ما که تازه مامانیمو از تجربیاتتون بی نصیب نزارید
نیلو
9 شهریور 92 0:42
الهی دور چشمات بگردم من جیگرم چه بزرگ شده ناهید جون خیلی دلم براتون تنگ شده بود مانی عزیز رو ببوسید
مریم
19 شهریور 92 22:44
سلام وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشیم به ما هم سربزنید منتظرحضورگرم تون هستم