مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

شیرین تر از عسل...

1392/6/20 7:59
نویسنده : ღ نانی ღ
915 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

پسرم خیلی وقته کمتر به وبت سر میزنم. نمیدونم شاید دارم توجیه میکنم تنبلی خودمو...! اما واقعا وقت کم میارم

اما همه اتفاقات شیرین که تو برام رقم میزنی خیلی خوب یادم میمونه 

عسل مامان این روزا برام شیرینتر از عسل شدی

هر روز که بزرگتر میشی یه حس جدیدی رو تجربه میکنم

این روزا بیشتر دلم برات تنگ میشه

صبح که میرم سرکار تا برگردم دلم برات ضعف میره.به روی خودم نمیارم اما خب یه حس قشنگه که دارم تجربه اش میکنم

هر روز شیرینتر و با نمکتر میشی

همش قربون صدقه چشمات میرمممممم توآم هی خودتو لوس میکنی

خدا رو شکر میکنم که پسر شدی. البته دخترم خوبه اما نمیدونم چراهمیشه از خدا پسر میخواستم و خدا

رو شکر یه پسر قند عسل خوشگل بهم هدیه کرد.

مانی جونم تو بزرگترین و ارزشمندترین هدیه ای هستی که تو عمرم گرفتم.

میخواستم از اول مهر بذارمت مهد کودک که بازم مامانی مهربونم گفت تا عید صبر کنم و بازم زحمت فسقلی افتاد روی دوش مامانی

هیچ وقت نمیتونم زحمتهای مامانم رو جبران کنم نمیدونم شاید یه روز شرم اجازه بده فقط یه بوسه رو دستاش به پاس همه خوبیهاش بزنم ...

پنجشنبه با خودم بردمت اداره . میدونستم خیلی بهت خوش میگذره چون فضای کافی برای دویدن و شیطنت داشتی و ضمنا دو تا گربه خوشگل هستن که میدونستم حتما خوشت میاد

که همینطورم شد و کلی با بچه گربه بازی کردی بغلش کردی. ازت عکس گرفتم که اگه کابل گوشیم درست بشه حتما میذارمش

نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد. عیبی نداره فعلا چند تا عکس میذارم تا سر فرصت یه آپ درست و حسابی بکنم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

هانیه
20 شهریور 92 11:02
برای مانی عزیز فقط در زندگی آرامش و خوشبختی آرزو میکنم به حق صداقت ایی که تو صورت ماهش موج میزنه



ممنون از آرزوی قشنگت
مادر
2 مهر 92 1:19
سلام چند وقت پیش با وبلاگتون آشنا شدم قلم قوی دارید با اجازتون چندتا از مطالب زیباتونو برای وبلاگم کپی کردم...
اگر مشکلی با این موضوع دارید همینچا جواب بدین سر میزنم در صورت عدم تمایلتون مطالب و پاک میکنم.ممنون


سلام .ممنون از لطفتون. آدرس وبلگ خودوت رو نذاشتین
خوشحال میشم اگر با لینک و یا آدرس وبلاگم مطالب رو قرار بدین
مریم
3 مهر 92 19:40
مامانی
21 مهر 92 14:29
ماشالا مانی چه بزرگ شده مامانش فعال تر باش اخه چرا حرفت نمیاد از گل پسر بنویس