مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مانی جوجو 3 ساله میشود ...

1392/12/11 13:49
نویسنده : ღ نانی ღ
2,171 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

در دور دستها خدا میان چشمهایت خانه کرده بود،من بی قرار ، منتظر آمدنت بودم و تو که انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان ...


 طنینِ آواز تو بود که انگار گوشهایم جز تو نمی شنید...


خداوند تو را به من هدیه داد و من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم !


نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شود انگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی
دستهایت که می چرخد و میان دستهایم پنهان می شود ...


 خنده هایت که ریش میشوم و عاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود


 و من همیشه تو را کم داشته ام...


از داشته هایم که دلتنگ میشوم انگار صدای گریه های توست ، تنها نوازشی که مرا به خود فرو میبرد که تو فرشته ای یا نه ؟! نمیدانم ...


اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من و تو پیداست...


آرامِ جانِ من !

اگر آزردمت یا فراموشت کردم... فراموش مکن که تو را با فرشته ها پیوند زده اند، میان باغچه کوچک بهشتی خود ، جایی برایم بگذار...


همیشه دوستت دارم

 

 

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم ...

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

او آرام در آغوشم آرام می گیرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

او بازی می کند... کودکانه... میپرد ، حرف می زند ... به زبانی که کسی جز من نمی فهمدش....

و طبیعت را حس می کند ! خدا را می بوید ! و من کودکانه ... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از

گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم .

 

                                                  

مانی جونم 
 

در کنار تموم داشته هام، تنها تو دلیل کافی خوشبختی من هستی...

 

عشق کوچولوی من تولدت مبارک

 

 

کوچک رویاییِ من...

 

دنیا اگر خودش را بکشد نمیتواند

به عشق من به تو شک کند

تمام بودنت را حس میکنم

حاجتی به استخاره نیست

عشق ما

عشق من به تو

عشق تو به من

یک پدیده است...

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

sima
11 اسفند 92 14:00
تولدت مبارک عزیزدلم.ایشالاهمیشه سالم وسرزنده باشی
mamane mahya
12 اسفند 92 7:43
salam khale tavalodet mobarak hezar sale beshi
مامان یگانه
12 اسفند 92 11:14
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک به ما هم سر بزن ممنون
آدرینا
12 اسفند 92 16:00
تولدت مبـــــــــــــــارک مانــــــــــی جووووون
الهام مامان رامیلا
12 اسفند 92 21:37
تولدت مبارک کوچولو دیگه مرد شدی واسه خودت
مامان بردیا
15 اسفند 92 14:18
وقتی پر ی از نوشتن این پا و اون پا میکنی تا براش بنویسی نکنه که یادت بره وقتی فکرمیکنی یه نویسنده خوب شدی انقدر ذوق داری که میخای گریه کنی دوست داری از اولی که به دنیا اومد مرور کنی اون موقع زمانی که پسرت عشقت نفست عمرت همه کست به دنیا اومده و تولدشه من این حس رو موقع تولدت بردیا جونم داشتم امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی جوجو ناهید جون تولد دردانه زندگیت مبارک وب پر حسی داری من با اجازه از مطالبش کپی کردم اگه دوست نداری خبر بده تا برش دارم بازم تولدت مانیت مبارک
مرضیه
17 اسفند 92 14:54
مانی جان تولدت مبارک. ایشالله تولد 30 سالگیت.
مریم
15 فروردین 93 15:41
هر چند دیر اما تبریک میگم عزیز ایشالله همیشه لباش خندون باشه
رایونا
27 اردیبهشت 93 21:10
مبارک باشه ناهید جون عزیزم.. خدا گل پسرتو برای شما و آقای همسری و شما رو برای مانی کوچولوی دوست داشتنیمون سالم و سلامت نگه داره، آمین، آمین، آمین..
نیلوفر
17 تیر 93 11:23
تولدت مبارک عزیزم این هم هدیه ی من