مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

دهمین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1389/11/15 7:13
نویسنده : ღ نانی ღ
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم...

بعد از دیشب که به من و بابایی خیلی سخت گذشت و همش نگران وروجک بودیم، حالا امشب من و بابایی دهمین سالگرد ازدواجمون   یعنی ۱۵ بهمن رو دوتائی،  البته نه ۳ تائی با هم جشن گرفتیم .smiley1631.gif وقتی از خونه مامانی برمی گشتیم رفتیم یه کیک کوچولوی   خوشمزه خریدیم و اومدیم خونه یه قهوه خوشمزه هم درست کردیم و سه نفری نوش جون کردیم . این اولین مهمونی ۳ نفره ای بود که با هم داشتیم . ایشااله سال دیگه فندق ما هم بین ما می شینه و هی شیطونی میکنه...

                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
15 بهمن 89 3:01
سلام و شرمنده که تبریکم رو خیلی دیر هدیه میکنم. موفق باشی.







نانی
15 بهمن 89 7:25
ممنون سودابه جان . خیلی خوشحالم کردین . میبوسمتون . همیشه تو فکرتون هستم.دوست دارم انشاله هر وقت مشکلاتمون به لطف دعاهای شما مامان مهربون ،حل شد زودتر به شما خبرشو بدم التماس دعا