مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

فردای قشنگ...

1389/12/11 15:25
نویسنده : ღ نانی ღ
702 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر نازم . مثل اینکه واقعا به خودم رفتی ، خیلی عجولی و می خوایی زودتر بیایی پیش منو بابایی . آخه قرار بود ۲ فروردین بیایی پیشمون . با شیطونیای شما خانوم دکتر گفت ۱۴ اسفند باید زایمان کنم ولی بازم اونقدر نی نی ما عجوله که امروز دکتر گفت فردا حتما باید برم بیمارستان برای عمل . خیلی شب به یادموندنی شده . من و بابا نیما هم خوشحالیم و هم از هیجان نمیتونیم بخوابیم . همه برنامه ریزی من به هم خورد البته مشکلی نیست فقط مجبورم تا صبح بیدار بمونم کارهامو ردیف کنم. ساعت ۳۰/۶ صبح باید بیمارستان باشم. بعدا میام کامل خاطره بهترین روز زندگیمو برات می نویسم... ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرین
12 اسفند 89 0:16
به سلامتی ایشالا


مرسی عزیزم
ساناز
12 اسفند 89 1:11
آخ جـــــــــــــون نی نی...


مرسی دوستم
مامانی حدیث و شیما
12 اسفند 89 3:19
ایشالا به سلامتی مامان نی نی عجول .
منتظرخبرهای خوبت هستم.


سلام دوست خوبم خدا رو شکر همه چیز عالی بود و نی نی به سلامتی بدنیا اومد
مامان فرشته
12 اسفند 89 14:17
سلام عزیزم ........... به سلامتی و دل خوش.......... ان شاا... زایمان راحتی داشته باشی گلم دعام کن نانی جونم


سلام مامان فرشته . خیلی به یادت بودم و دعا کردم. نمیدونم چطوری وصف کنم . الان خونه مامانم هستم هر وقت برگشتم خونه میام بیشتر توضیح میدم.
هاله مامان ترمه
12 اسفند 89 15:34
انشائا به سلامتی زایمانت را انجام بدی و بچه گلت رو ببینی
ببوس از طرف من دستهای کوچولوشو
در ضمن با اجازت لینکت کردم


مرسی دوست خوبم .خدا رو شکر همه چیز عالی بود و نی نی به سلامتی بدنیا اومد
مامان ماهان
14 اسفند 89 0:33
الهی نی نی نازت به سلامتی پا به این دنیا بزاره
مهدي حاجيان
14 اسفند 89 7:02
سلاااااااااام
خيلي خوشحال شدم
و منتظريم تا خبر سلامتيش رو بشنويم انشاالله



سلام دوست خوبم خدا رو شکر همه چیز عالی بود و نی نی به سلامتی بدنیا اومد
مامان فرشته
14 اسفند 89 9:29
سلام عزیزم .............. خوش به حالت الان مانی کوچولوی نازتو تو بغل گرفتی از طرف من ببوسش دوستون دارم منتظرم برگشتی خبرم کن
آوا
14 اسفند 89 12:03
به سلامتی مامان شدی!!! تبریک تبریک!!


سلام دوست خوبم خدا رو شکر همه چیز عالی بود و نی نی به سلامتی بدنیا اومد
مهدي
15 اسفند 89 12:47
سلام ديشب يوهويي به يادت شما افتادم و احساس كردم كه درد داريد و ناخود آگاه ذكر لاحول و قوه.... رو براتون چند بار گفتم خوب هستيد الآن؟ ني ني به سلامتي اومد پيش مامان و بابايي؟؟
اعظم
15 اسفند 89 17:14
از ته دلم امیدوارم سالم به دنیا بیاد به حق امام زمان ...........شاد باشی همیشه.......
با اجازه لینکت کردم تا راحت پیدات کنم


سلام عزیزم خدا رو شکر زایمان خوبی داشتم
فرانک
16 اسفند 89 4:55
سلام عزیزم به سلامتی نی نی رو به دنیا بیاری می دونم حالا درد داری خسته ای ولی خیلی شیرینه .من لینکت می کنم تا از خودت ونی نی خبر بگیرم


ممنون دوست عزیز
مهدي حاجيان
16 اسفند 89 17:05
سلاااااااام
خيلي خوشحال شدم
اشك شوق تو چشام حلقه زد
قدم مبارك باشه و ميمون
انشااله نام دار باشه
و از صميم قلب بهتون تبريك ميگم
الان وقتشه كه بگيم آخيييييييش
و بگيم خدا رو صد ها هزار بار شكر و شكر و شكر و شكر .....


خیلی ممنون اقای حاجیان.
مامان فرشته
18 اسفند 89 12:35
زود باش دیگه ......... نمی تونم صبر کنم با عکس بیا قربونت برم بای و بوسسس


سلام عزیزم . حتما میام و براتون عکس میزارم . آخه الان خونه مامانم هستم و بیشتر مهمون دارم وقت نمیکنم .