مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

تغییرات جدید مانی

1390/3/28 13:21
نویسنده : ღ نانی ღ
374 بازدید
اشتراک گذاری

  

چند روز بود که مانی شیطون سعی می کرد خودش بچرخه ، البته موفق شده بود که یه پهلو بشه ولی چون یه دستش زیرش می موند نمیتوست کامل بچرخه و دمر بشه . بالاخره بعد از کلی سعی و تلاش  امروز خودش کاملا چرخید و روی شکمش خوابید . وروجک خیلی هم خوشش اومده حالا هی تند و تند  می چرخه . البته کار منم بیشتر شد چون باید همش حواسم بهش باشه.

یه چیز دیگه هم یاد گرفت، خودش پستونکشو از دهنش درمیاره بعدم خودش دوباره میذاره توی دهنش.

خیلی هیجان داره که آدم این تغییرات رو روز به روز میبینه.





niniweblog.com



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه
28 خرداد 90 13:12
salam.
kheili ninie ghashangi darid.
manam 4 mah dge ninim miad.
vaghean nesbat be in mozoo ke mitoonid koochoolootoono bebinid behetoon hasoodim mishe, man ke dge sabram tamum shode.



ممنون عزیزم . انشااله به سلامتی

atefeh
28 خرداد 90 14:21
iهورا هورا هوریا مانی جون...زنده باد


ممنون دوست من
NAZI
28 خرداد 90 23:11
سلام دوسته عزیز..اگه دوست داری قالبی با عکس نی نیت داشته باشی یا هر جور دیگه ای به من سر بزن عکسها هم کار میکمنم مثه اتیله نمونه هم دارم تو نی نی سایت گذاشتم.. http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=99236&PageNumber=1 با تشکر..تو وب دخملم خبرم بده
پانی
29 خرداد 90 13:20
ماشاالله به این پسر زرنگ.
بهداد من دمر میشه ولی هنوز نمیتونه پسونکشو بزاره دهنش .پسونک رو درمیاره خیلی سعی میکنه یا اشتباه میزاره یا انقدر نق میزنه تا کمکش کنیم.


البته مانی هم از هر 5 دفعه 2 بارش رو درست میذاره
مامان فرشته
30 خرداد 90 13:31
ای جانم قربونش برم من بوسسسسسسسسسس


هاله بانو
31 خرداد 90 10:13
الهی فداش بشم من


مرسی خاله هاله