مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نظرات (11)

مامان ماهان
29 خرداد 90 23:15
چه عکسای خوشگلی به به


خواهش میکنم ، ممنون
مامان نرگس
30 خرداد 90 11:05
ماشالله چه نازه...
مانی شما تقریبا با دختر من هم سنه


ممنون دوست من
مامان فرشته
30 خرداد 90 13:28
سلام عزیزم
وای نانی جونم چقدر عکس ها قشنگن
باورم نمی شه مانی جون داره 4 ماهگی رو هم تموم می کنه
خدا برات حفظش کنه گلم
بوسسسسسسس


سلام دوست من . ممنون
حبیب
30 خرداد 90 23:17
چه عکسهای خوشملی

قربونش بشم چه نا نازه

ایشاله همیشه سالم باشه و به بهترین جاها تو زندگیش برسه



ممنون
مهدي حاجيان
31 خرداد 90 6:36

سلااااااااااااااام ماني جون
و سلام خدمت مامان ماني كه واقعن خسته نباشي
خسته نباشي بابت زحمت هايي كه براي ماني كوچولو ميكشي
ميدونم كه سخته ولي شما با عشق و علاقه به پيش ميري


ممنون
هاله بانو
31 خرداد 90 10:22
ای جان
این عکسها کار کیه؟



خب معلومه مامان هنرمندش دیگه
مامان پارسا
31 خرداد 90 20:48
سلام مانی شماو پارسای من تقریبا همسنن
ما شما رو لینکیدیم شمام دوست دارین مارو بلینکین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حتما خوشحال ميشيم
مامان ماني
31 خرداد 90 20:57
سلام
نه هنوز نيومد انشاء ا... هفته ديگه ....
مرسي سر زديد


انشا اله به سلامتي
atefeh
1 تیر 90 9:45
قربون پستونک خوردنت ناز نازی.......


ممنون دوست من
اعظم
3 تیر 90 12:19
سلام عزيزم خوبي...........ماني گلم خوبه...........چقدر زمان زود ميگذره...........اولين باري كه اومدم تو 8 ماه بارداري بودي و الان ماني داره 4 ماهگی رو هم تموم می کنه..........اميدوارم هميشه خوش و خرم باشيد...........


سلام عزیزم . ممنون که به ما سر زدین
مامان سارا
13 مرداد 90 10:43
عالي بود. خيلي قشنگ بود. ولي نفهميدم اون عكس از دست ها دست خودتون سه تايي بود؟ولي واقعا ايده زيبايي بود.


ممنون . بله عزيزم اون عكس دست من و ماني و باباش بود