مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

پدر و پسر...

1390/5/19 11:23
نویسنده : ღ نانی ღ
772 بازدید
اشتراک گذاری

children dad father father clipart graphics 

 

پسر بابا قشنگه
با زندگي يه رنگه
شب كه بابا تو خونه ست
پسر بابا رو شونه ست
بالا و پايين مي ره
نفس اونو مي گيره
امّا بابا مي خنده
دور غم و مي بنده
اگر چه خيلي خسته اس
لباش مثال پسته اس
دلش چه شاده شاده
خوشيش چقدر زياده
پدر و پسر تو اَبران
با اون لباي خندان
دست علي يارشون
خدا نگهدارشون

 

Pink and Blue Balloons Spelling Out Baby clipartPink and Blue Balloons Spelling Out Baby clipartPink and Blue Balloons Spelling Out Baby clipartPink and Blue Balloons Spelling Out Baby clipart

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نیما
19 مرداد 90 13:24
قربون پسر بابا برم من. جیگرتوووووووووووووو




مامان ثمين
19 مرداد 90 16:34
سلام.وبتون خيلي قشنگه من با اجازه لينكتون كردم.


ممنون عزیزم . با احترام منم لینکتون میکنم
گیله مرد
19 مرداد 90 23:57
سلام
وب زیبا و شادی دارید
قدم نورسیده مبارک
تشکر که سر زدین


ممنون . خواهش میکنم
گیله مرد
20 مرداد 90 0:02
اینقدر وبلاگتون شاد بود بدون اینکه نیاز داشته باشم که منو لینکم کنید ، وبلاگتون رو لینک کردم



با احترام لینکتون کردم
الهام مامان رامیلا
20 مرداد 90 0:52
سلام مانی جون خیلی شعرت قشنگ بود مرسی می زارمش تو وبم از طرف تو


بهارک
20 مرداد 90 16:38
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..
مامان پارسا جون
20 مرداد 90 22:03
خیلی قشنگ بود خدا نگه دار همه ی باباها باشه


ایشااله
مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 0:16
چقدر ناز و با احساس واقعا دلم شاد شد و لبای منم مثل پسته باز شد


ممنون عزیزم
مامان پارسا
22 مرداد 90 10:16
خدا نگه دار همه ی باباهای دنیا باشه


ایشااله
بهار(مامانی شهراد)
22 مرداد 90 10:37
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم





حتما با کمال افتخار . ممنون که به ما سر زدین
پریسا مامان مهبد
29 مرداد 90 14:59
سلام سلام چه پسر نازی خداحفظش کنه چه عکس وشعری بااجازت شهررتو میزارم تو وب پسرم و لینکت میکنم خواستی منو لینک کن


سلام . ممنون از حضورتون. خواهش میکنم خوشحال میشم با افتخار لینکتون میکنم