مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مانی خوش اخلاق...

1390/5/22 14:16
نویسنده : ღ نانی ღ
522 بازدید
اشتراک گذاری

bar of baby items

صبح که از خواب بیدار میشی جون میدی برای عکس گرفتن . هم خوش اخلاقی ، هم خوش خنده . برای همین امروز صبح ساعت 8 که بیدار شدی  از فرصت استفاده کردم چند تا عکس خوشجل موشجل ازت گرفتم.

قربون خنده هات بشم

 

 Stork Bringing a Special Delivery of a Newborn Baby

 

 Twin Toddlers Holding Hands Wearing Their Christmas PJ's and Santa Hats

 Cute Little Red Haired Baby Listening to a Seashell

 

 

اینم شیرین کاری آقا مانی موقع شیر خوردن

 

 

Baby Polar Bear Sitting on a Piece of Ice with a Holiday Bow Tied Around His Neck

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پارسا
23 مرداد 90 1:29
آفرین به پسمل خوش اخلاق سحرخیز قربون خندهات که انقدر نااااااااازه


مرسی دوست من
مامان پارسا جون
23 مرداد 90 2:11
عکسهای گل پسرت خیلی ماه شده خانومی
حسابی بماچش از طرف من

واست نظر خصوصی گذاشتم خانومی


ممنون عزیزم لطف دارین
مهدي حاجيان
23 مرداد 90 6:32



مامان سيد کوچولو
23 مرداد 90 11:49
بچه ناز نازي... هميشه خوش اخلاق باش تا ماماني خوشحال باشه


ممنون عزیزم و ممنون از اینکه به ما سر زدین
سارا
23 مرداد 90 15:22
الهیییییییییییییی قربون اون خنده های خوشگلت عسسسسسسسسسسسسسل


ممنون سارا جان
مامان رها
24 مرداد 90 10:16
ای جیگرتو عسل خیلی ماهی خوش اخلاق


ممنون دوستم
مامان ماهان عشق ماشین
24 مرداد 90 12:15
آفرین به پسمل خوش اخلاق سحرخیز قربون خندهات که انقدر نااااااااازه
واست نظر خصوصی گذاشتم خانومی


ممنون عزیزم. جوابشو تلگراف میکنم


مریم
24 مرداد 90 17:42
سلام مامی مانی جوجو
فدا خنده هاش بشم. چه خوبه میخنده و شما ها رو شاد میکنه . میدونی چرا؟ چون معصومه و پاک. اما حیف که بعضی ها قدر این خوشبختی و نمیدونن.دعام پشت سره این عزیز دور دونه . فدا خنده هاش


ممنون مریم عزیزم که بهمون سر میزنی.
ماهك
28 مرداد 90 0:32
چه پسر كوچولوى خوشـگليييييى .... اميدوارم هميشه سلامت و خندون باشه و مامان و باباشو شاد كنه!



مرسی دوست من
مامان روژين
28 مرداد 90 1:12
واي خداي من چه گل پسر نازي
قربون خنده ها عزيز دلم به ما هم سر بزن

www.rojin.niniweblog.com


ممنون. حتما خوشحال میشم
nedi
31 مرداد 90 17:59
هزار ماشااله پسرت خیلی با نمک و دوست داشتنیه البته وبلاگت هم جالب و رنگارنگه موفق باشی عزیزم.


خیلی ممنون دوست من