مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

اسم فندق چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1389/10/2 15:49
نویسنده : ღ نانی ღ
383 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی نظر سنجی از بقیه و سرچ توی اینترنت و سایت ثبت احوال و...  بالاخره من و بابایی یه اسم انتخاب کردیم که هم ایرانیه و هم ساده و با معنی... امیدوارم  اسمتو دوست داشته باشی...

" مانی "            نفس مامان و بابا

منو عشقممنو عشقم

این روزها سرم خیلی شلوغه مشغول خرید کردن هستم . مانی جون کلی برات خرید کردم البته مامانی و بابایی زحمت همشونو کشیدن واقعاٌ دستشون درد نکنه. از اون پسرای خوش تیپ دختر کش میشی...پسر بلا

روتختی مانی

ژاکت مانی برای ۶ ماهگیش

 

بلوزهای خوشگل برای ۳ ماهگی مانی

وای که چقدر این لباساتو دوست دارم . یه چیزی بگم بابایی خیلی به این لباست حسودیش میشه

 

کلاه و دستکش مانی که من عاشق رنگشم

 

کلاه و کیسه آب گرم

لباس مانی وقتی از بیمارستان میاد خونه...

عروسکهای مانی کوچولو

آویز کریر

من عاشق این زرافه ام

این هاپوی پشمالو خوشگل اولین کادوی با نیماست به مانی فسقلی

و این کالسکه و کریر مانی جون وقتی میره گردش

اینم رختخواب مانی خوشگل وقتی میخواد بره مهمونی

کیف مامان مانی

اینا وسایل بهداشتی هستن که همشو مامانی و بابایی زحمت کشیدن

بازم مونده ولی دیگه همینقدر فعلا کافیه...

تو هم مثل بابایی فکر کنم خیلی به فوتبال علاقه داری آخه بعضی وقتها توی دلم عجب حرکتهایی میکنی !!!!!!!!!   

راستی به صدای بابایی فکر کنم خیلی حساسی. همین که صداشو میشنوی وااااااااااااااااااای چه بر سر من میاری!!!!!!!!!!!!!  Happy Dance Happy Dance

فکر کنم خیلی ذوق میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
5 بهمن 89 12:44
ای خدا کلی ذوقیدم مبارکش باشه