مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

دوستهای نی نی وبلاگی دوستتون دارم......

1390/5/23 15:59
نویسنده : ღ نانی ღ
429 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

این خونه رو دوست دارم...دوستهایی پیدا کردم از زمان ساختنش که شاید تنها حالا که این خونه رو داریم این دوستان با ارزش رو هم داریم...

خیلی دوست دارم این آدمهایی رو که به طور اتفاقی میان و گاهی میرن  و گاهی مهمون عزیز این خونه میمونن...

مهربونن خیلی هاشون ...آنقدر مهربون که با نگرانی هام نگران و با دلتنگی هام دلتنگ میشن و با خنده هام می خندن و شاد می شن....

برام دعاهای خوب می کنن  توی خلوتشون...

لذتش در این نا دیدنهامونه ...هم دیگه رو از نزدیک نمی بینیم و شناختمون در حد همین خونه هاست اما با هم زندگی می کنیم...

از هر کدومشون چیزی یاد گرفتم که برام می مونه، برای تمام عمر...

لذت دوستای اینچنین و مجازی در همین یاد گرفتن هاست..

این که تو ،  نا خواسته مهربونی و مهربون بودن رو یاد می گیری.....یاد می گیری به جز خودت به دیگران هم فکر کنی...همراه روزهاشون بشی که برات تعریف کردن توی خونه هاشون

 ومیان دعوتت می کنن بی هیچ چشم داشتی و تنها گرمی حضورته که دلخوششون می کنه به محکم تر کردن پایه های خونه هاشون..

 

دوستتون دارم........                      نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ني ني شكلك
23 مرداد 90 15:50
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد.
ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد.
با تشكر
موفق باشيد.



مامان پارسا
23 مرداد 90 16:15
Shima
23 مرداد 90 17:25
سلام ممنون از دعوتتون و حضور با محبتتون در وبلاگم.ماشاالله چه آقا پسر نازی دارین از روش ببوسین.


خواهش میکنم عزیزم . ممنون که تشریف آوردین
هاله بانو
24 مرداد 90 0:28
قربون ناني خودم


دوستت دارم بانووووووووووووووو
مامان ماهان
24 مرداد 90 1:21
چقدر زیبا نوشتی عزیزم
اینجا یه جور به هم وابسته شدیم با شادیهیی هم میخندیم و با ناراحتیهای هم ناراحت یشیم و میگرییم
الهی که همیشه این دوستیها پا برجا بمونه


انشااله عزیزم
مامان رها
24 مرداد 90 10:14
سلام عزیز دلم ما هم دوست داریم جیگر


قربونتون برم. ما بیشتر
مامانی
24 مرداد 90 12:10



ممنون که به ما سر زدین
مهدي حاجيان
24 مرداد 90 12:44
ما هم دوستتون داريم و اگر غير از اين بودهر روز سر نميزديم هم شما ، هم آقا نيما از همه بيشتر ماني عزيزم رو كه خنده هاش خالصانه ترين حس دوست داشتن رو به آدم القاء ميكنه