مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

برام هیــــــــچ حسی شبیه تو نیست

1390/5/23 13:51
نویسنده : ღ نانی ღ
555 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کنار تو درگیر آرامشـــم                                          Love Heart    
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جستجوی منی ...
تماشای تو عین آرامشه ، تو زیباترین آرزوی منی           

از این عادت با تو بودن هنوز                   I Love My Baby
ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه                         
همین عادت با تو بودن یه روز ، اگه بی تو باشم منو میکشه .

 

Bear Holding A Bunch Of Flowers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای مهرسا
23 مرداد 90 13:52
سلام.ممنون که وب من سر زدید.بازم منتظرتون هستم


سلام خواهش میکنم
fasan
23 مرداد 90 13:53
سلام
اميدوارم تونسته باشيم اطلاعات مفيدي در اختيار شما مادران عزيز قرار داده باشيم


با تشكر تيم مديريت


ممنون. شما لینک شدید

mami
29 مرداد 90 15:05
وبلاگ مانی جون عالیه ... وقتی به وبلاگ دخملی خودم نیگاه میکنم میبینم که خیلی کار داره تا به اینجا برسه ..... خوشحال میشم اگه به منم یاد بدی چطوری اینقده خوشگل کردی اینجا رو

robinna.blogfa.com


خواهش میکنم دوستم . شما لطف دارین . هر سوالی داشتین من در خدمتم. بووووووووس برای ریحانه جون
ناهید
24 آبان 90 19:12
واقعا قشنگ بود چرا شعروکامل ننوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی. نیدونم