مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

شمارش روزهای زندگی ...

1390/5/25 11:34
نویسنده : ღ نانی ღ
662 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

هیچ وقت اینجوری به شمارش روزهای زندگیم فکر نکرده بودم...الان که روزهای با تو بودن و با تو زندگی کردن رو می شمارم گذران عمر برام نمایان تر می شه و شرمنده تر از این که این عمر عجب میگذره و من غافل.

تا وقتی حادثه ای شیرین مثل حضور تو نبود ، برام گذر این روزها هم مهم نبود...

روزها و زندگی به روزمرگی می رسید وقتی نبودی و حالا که هستی شیرینی این روزها رو برام ثبت می کنی...

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

هر روز با روز قبل فرق می کنی، بزرگ تر می شی، کارهای با مزه تر انجام می دی ...

بعد از اومدنت به جرات می تونم بگم تا امروز هیچ دو روزی شبیه هم نبوده برام ...

 لذت دنیا رو می برم  وقتی به  روزهای گذشته از عمرم با تو فکر می کنم...

امیدوارم سالهای عمرت سه رقمی بشه  گلم...

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

منا
25 مرداد 90 13:48
سلام مامانیش
ایشالا مانی جون سالهای سال عمر با عزتی داشته باشه و باعث افتخار مامان و باباش بشه


مرسی منا جا. ایشااله درسا جون هم به سلامتی بیاد پیشتون
منا
26 مرداد 90 10:35
عزیزم من شما رو لینک کردم


ممنون . منم با افتخار لینکتون میکنم
مامانی
26 مرداد 90 11:35
سلام
ایشاالههههههههههههههههههههههههههه



بابای مهرسا
27 مرداد 90 0:03
سلام.از خدا میخوام مانی جون همیشه لبش خندون باشه.
الهی امین


ممنون
mamane amir ali
27 مرداد 90 0:43
gol gofti khahar jonnnnnnnnn


نیلو
27 مرداد 90 0:55
سلام نانی جان
مانی قشنگ ما حالش خوبه انشاالله؟
خودتون خوبین؟
الهیییییی آمییییین
الهی که مانی عزیز برای مامان و باباش یه پسر خوب و قدر شناس بشه
حتما همینطوره

مدتی نبودم مریض بودم نانی جان ولی همیشه بیادتونم
مراقب خودتون و مانی گل ما باشید


سلام نیلو جون . ایشااله بلا دوره . مراقب خودت باش. ممنون بهمون سر میزنی . بوووووووووووووووس
مامان آنیسا
27 مرداد 90 1:12
سلام خوبین ؟
جه قدر زیبا نوشتین وازاون زیباتر مانی جووووووونه .خدا حفظش کنه
اجازه دارم لینکتون کنم ؟


سلام عزیزم. ممنون لطف دارین. خواهش میکنم خوشحال میشم. منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان پارسا
27 مرداد 90 15:28
انشالله که زیر سایه ی پدر و مادرش سالهای عمرش سه رقمی آمار افخاراتش هزار رقمی بشه


ممنون دوست من . ایشااله
مامانی
27 مرداد 90 21:21
باسلام خدمت شما مادر گرامی: گروه وبلاگ های مامانی به منظور اطلاع رسانی صحیح به مادران ایران زمین در عرصه های مختلف و با رویکرد آموزشهای تربیتی صحیح، به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و طی چند ماه آینده در غالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. چنانچه مطالب ارائه شده در نسخه آزمایشی را مفید می دانید در قسمت نظرات سایت ما را آگاه کرده و کمی ها و کاستی ها و علایق خود را نیز ذکر نمایید تا در سایت اصلی منظور گردد و به منظور حمایت از ما آدرس www.mamane.ir را در قسمت پیوند های وبلاگ خود قرار دهید. با تشکر-گروه وبلاگ های مامانی( جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران)
محيا
28 مرداد 90 0:34
ببوس گل پسرتو


ممنون محیا جون
آرمین
1 شهریور 90 6:52
وبلاگ خوبی دارید موفق باشید


ممنون از حضورتون.