مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

روزهای فراموش نشدنی...

1390/5/26 18:51
نویسنده : ღ نانی ღ
558 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

بعضی از تصاویر هستند که تو زندگی ما آدمها هیچ وقت از ذهن پاک نمیشن ...منم توی ذهنم از این تصاویر کم ندارم ...اما تصاویری که این روزها جلوی چشمهام رژه میرن شیرینن و خواستنی...

یکی از این تصاویر مربوط به زمانیه که برای بار اول در آغوشم گذاشتنت و تنها خدا می دونه که چه حسی بود..

بارها سعی کردم برای بقیه توضیح بدم اما می دونم که نتونستم حس واقعیم رو منتقل کنم....

یاد اون صورت سرخ و نرم  که میوفتم قندی توی این دل آب می شه که شیرینیش رو تا قبل ازاین نچشیده بودم...

تصویر دیگه تصویر شیر خوردنهای شبانه ست....شبها میشی ماهی کوچیک اتاقمون...ماهیی که به دنبال خوردن شیر دهنش رو باز و بسته می کنه...اونقدر خواستنیه  حرکات لبهات که اگه دلم میومد حتما زمان شیر خوردنت رو به تعویق مینداختم!!!!

می ترسم فراموش کنم کارهای شیرین این روزهات رو...

سعی می کنم ببلعم تمام لحظه های اکنونت رو تا یادم بمونه که چه شیرینی رو به این خانه اوردی...    عسل مامان و بابا

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mamani helena
27 مرداد 90 14:54
salam azizam .vaghti avalin matlabeto khondam yade avalin bari ke dokhtaramo baghal kardam oftadam va ashk az cheshmam sarazir shod .fereshteye nazanini dari az tarafe man pahaye kocholosho bebos.dost dashti be webe dokhtare manam sar bezan


لطف کردین به ما سر زدین . خوشحال شدم . چشم حتما پیشتون میام
مامان
27 مرداد 90 18:13
سلام
خیلی خیلی زیبا بود حرف دل من که نمی تونستم بیان کنم با اجازتون این متن زیبا رو تو وبلاگم جا دادم امیدوارم ناراحت نشده باشید
من و ملیکا هم خوشحال می شیم اگه به وبلاگ ما هم یه سر بزنید اخه تازه این وبلاگ رو ساختم
ممنون


سلام . ممنون. خوشحالم که این متن به دلتون نشست. حتما پیشتون میام


یاسمن
28 مرداد 90 12:38
سلام..من همیشه به وبلاگ نی نی ناز شما سر میزنم..عاشق اون عکس اول وبلاگشم..یه جورایی احساس میکنم مثله پسر خودمه.بوسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم . ممنون لطف دارین.


متاسفانه وب شما باز نمیشه
مامان مانی جون
28 مرداد 90 20:00
ای که گفتی
من که دلم واسه تمام روزا حتی یه روز قبل مانی جونم هم تنگ میشه
واسه وقتی تو دلم بود
واسه روزای اول تولدش
حتی واسه دیروز


دقیقا همینطوره. من که دلم برای اون وقتهایی که تو دلم بود خیلی تنگ میشه
دنیای زیبا
28 مرداد 90 20:16
سلام دنیای زیبا (زیباساز وبلاگ) با انواع متنوع شکلک و زیباساز در انتظار نگاه زیبای شما. لطفا اگر لینک کردید اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم.:
مامان پارسا
28 مرداد 90 22:47
سلام عزیزم
با خوندن نوشته های قشنگت یاد روزی افتادم که برای بار اول پارسا رو دیدم هنوزم وقتی یادم میفته ضربان قلبم تند تر میشه ،وقتی برای بار اول تو چشماش نگاه کردم عشقی رو توی تمام وجودم ریخت که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست و مزش تا آخر عمرم زیر زبونمه
من معتقدم خدا خیلی دوستمون داره که بهمون اجازه داده این لحظه ناب و تجربه کنیم و از این عشق بی نظیر حظ ببریم
خدا کنه که لایق این انتخاب باشیم و امانتدارای خوبی برای این هدیه های زیبای پروردگارمون


ایشااله .
عاطفه
29 مرداد 90 11:10
سلام نانی جون...حرف دل من و زدی...مرسی...راستی شما به مانی جون شیر خشک هم میدی؟چه مارکی؟


سلام عزیزم . متاسفانه مانی فقط شیر خشک میخوره. نان 1 بهش میدم . البته از دو هفته پیش فرنی و سرلاک و حریره بادوم رو شروع کردم .از ماه بعد هم فکر کنم باید شیر خشک نان 2 بدم
هانیه مامان آراد
1 شهریور 90 1:29
خیلی زیبا می نویسی ناهید جان


ممنون لطف دارین