مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مانی و بیسکوئیت مادر ...

1390/6/6 17:16
نویسنده : ღ نانی ღ
692 بازدید
اشتراک گذاری

 

مانی جوجو یه هفته ای هست که دیگه سینه خیز با سرعت بالا میره. یواش یواش داره سعی میکنه چهار دست و پا بره. همین که ازش چشم برمیداریم غیبش میزنه. یا زیر صندلی رفته یا وسط آشپزخونه... کارم سخت تر شده بیشتر باید مراقب باشم .

3 هفته ای هم هست که دیگه فرنی و بیسکوئیت مادر میخوره. اما شیطون وروجک بیسکوئیت رو بیشتر دوست داره. از این هفته هم دیگه سرلاک و حریره بادوم رو شروع میکنم ایشااله.

مانی با بیسکوئیتش

البته از ذوقش اونقدر تکون خورد که نمیشد ازش گرفت

 

نوید   مانی     فرید

(پسر عموهای دوقلو مامان مانی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدصدرا
6 شهریور 90 17:41
سلام نانی جون
گل پسرت همسن پسرمنه!
خیلی دنبال یه همسن براش گشتم
لینکت کردم
برات حرف های زیادی دارم



سلام دوست من. خوشحال میشم. با افتخار لینک شدید
m
6 شهریور 90 18:24
bia2ghab.Niniweblog.com خوشحال میشیم ما رو لینک کنید.
مامانی
7 شهریور 90 9:09
امیر علی نمی تونه چهار دست و پا بره خودشو یه کم میده جلو بعد که نمی تونه بره میزنه زیر گریه


ای جان ایشااله راه میوفته
مهدیه مامان همتا
7 شهریور 90 10:50
چه شیطونه مانی توپولی
ایشالله زودی زود راه بری


ممنون مهدیه جون
هاله بانو
8 شهریور 90 14:46
ای خدا
منم بچه بودم عاشق بیسکوییت مادر بودم الان هم مبینم دست و پام شل می شه


پس شما هم بله ه ه ه ه
مامان پارسا
9 شهریور 90 14:57
نوش جووووووووووووووونت عزیزم


مرسی مامان پارسا جون
مامان رها
12 شهریور 90 13:01
نوش جونت خاله...............


ممنون