مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نظرات (12)

مامان آترینا
9 شهریور 90 0:17
ای نازی جیگرم لپتو بخورم


مرسی دوستم
مامان پریا
9 شهریور 90 3:23
...................|/
...................|_/ ....... سلام دوست عزيز ........
...................|__/
...................|___/
...................|____/
...................|_____/
...................|______/
......... _____|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*• ~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....


دوست عزیز عیدتون مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان پارسا
9 شهریور 90 15:03
ااااااااای جونم
فدای اون خنده ی نازت بشم من
عکس با توپش هم بامزه شده


خدا نکنه عزیزم. مرسی
مامان زینب
9 شهریور 90 17:52
عکس اولی خیلی خوردنیه


لطف دارین . بووووووووووس
مامان آناهل
9 شهریور 90 20:58
ای فدای عکس آخریش . خیلی مامانه . عیدتون مبارک


مرسی دوستم. عید شما هم مبارک
یاسمن دختر اسمانی12ساله
9 شهریور 90 21:31
خیلی نازتر شدهههههههههه ماشااا... ادرس وبلاگتونو بدید تا لینکتون کنم


ممنون عزیزم


www.maniyooshi.niniweblog.com
مانی تنها بهانه زیستن
مامان کوچولو
10 شهریور 90 12:30
ای جانم مانی خان چقدر قد کشیدی بزرگ شدی اق ا کوچولو ....دیگه سراغ حنانه نمیای ...:دی


ممنون خاله جون. چشم بهتون سر میزنیم
مریم
10 شهریور 90 12:49
بازم سلام با اینکه هر یه روز در میون میام به وبلاگتون اما کم نظر میدم . خیلی مانی و دوست دارم حتی تصویر زمینه کامپیوترم عکس مانی هست از طرف من یه بوس میدی بهش؟
دوستون دارم . راستی عیدتون مبارک


ممنون مریم عزیز. شما خیلی لطف دارین. عید شما هم مبارک.بوووووووووووووووووووس
مامان رها
12 شهریور 90 13:07
جیگرتو خاله الهی فدات بشم من


خدا نکنه عزیزم . مرسی
ثمين
12 شهریور 90 22:02
سلاااااااااااااااام!
ماشاله چ نازه! زنده باشه!
من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.



مرسی عزیزم .ممنون از حضورتون. من همیشه به وبتون سر میزنم . خیلی خوب و جالبه

مامان پارسا جون
14 شهریور 90 12:10



مامان علی خوشتیپ
16 شهریور 90 10:45
هزار ماشاالله.خیلی نازیییییییی


مرسی خاله جون