مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

واکسن 6 ماهگی...

1390/6/13 15:25
نویسنده : ღ نانی ღ
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.com

 

چون هفته پیش که برای قد و وزن رفته بودیم واکسن نزدن ، مجبور شدیم امروز بریم واکسن قند عسل رو بزنیم. 

برای همین امروز موندم خونه و مرخصی گرفتم تا مراقب جوجو باشم . صبح من و مانی با مامانی رفتیم  برای واکسن زدن . چون من دلم نمیاد پاهای کوچولوتو بگیرم و طاقت گریه کردنتو ندارم . برای همین هر بار با عمه نسیم می رفتیم ، چون امروز عمه کار داشت مامانی زحمت کشید باهامون اومد.

الهی بمیرم چقدر گریه کردی ولی وقتی اومدیم بیرون خدا رو شکر حالت خوب بود و کلی تو ماشین بازی کردی و خندیدی.

راستی امروز مامان و بابا با خاله سمیه و خاله سپیده رفتن اردبیل عروسی دائی مسعود.

niniweblog.comحیف ما نمیتونیم بریم . البته نیما خیلی اصرار میکنه که بریم ولی اونجا هوا خیلی سرده میترسم بریم خدایی نکرده مریض بشی. ایشااله وقتی بزرگتر شدی و هوا بهتر بود با هم میریم عزیزم

عوضش ما هم چهارشنبه عروسی دختر خاله بابا نیما دعوت هستیم. niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر
13 شهریور 90 12:25
این کوشولوی ما کی واکسناش تمام میشه


خدا رو شکر دیگه تموم شد ایشااله تا یک سالگی


مامان رها
13 شهریور 90 12:53
سلام عزیزم ممنون که رمز رو برام گذاشتی الهی مانی واکسن زدنی اذیت که نشد .........راستی نانی جون یه فضولی میتونم بپرسم کدوم شهر زندگی میکنین ؟


خواهش میکنم عزیزم . نه خدا رو شکر حالش خوبه.
عزیزم من تهران هستم. چطور؟
مامان مانی جون
13 شهریور 90 15:32



مامان گیسو
13 شهریور 90 16:35
سلام نانی عزیزم خوبی ؟
الهی قربونش برم که دیگه آقا شده می مونه خونه تا مامان بره سرکار
بیا جای واکسنتو خاله بوس کنه تا خوب بشه
بوسسسسسسسس


سلام عزیزم. مرسی. گیسو جونو ببوس
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 12:16
خدارو شکر که اذیت نشدی گلم


مرسی دوست خوبم
هاله بانو
14 شهریور 90 20:30
هميشه به عروسي


مرسی خاله


راستی زیارت قبووووووووول
مامان نفس
18 شهریور 90 2:13
عزیزم سلام مرسی به وبلاگ نفس ما سر زدی انشاله خدای بزرگ خانواده خوشبختتون رو در پناه خودش حفظ کنه و انشاله به زودی تولد گل پسر خوشگلتونو با شادی جشن بگیرید....ببوسش عزیز دل رو....منم با اجازه لینکت کردم


ممنون عزیزم. شما هم لینک شدید