مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

6 ماه مرخصی تموم شد...

1390/6/12 16:22
نویسنده : ღ نانی ღ
462 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 6 ماه امروز رفتم اداره . 6 ماه تمام غصه امروز رو  میخوردم. خیلی سخت بود. دیشب من و مانی تا صبح نخوابیدیم . انگار طفلکی اونم حال منو فهمیده بود . دیشب ساعت 10 سعی کردم بخوابومنش که صبح اگه زود بیدار شد بدخواب نشه . ولی تا ساعت 6 صبح عین من بیدار بود . الهی قربونش بشم ساعت 6 صبح تازه خوابش برده بود که یه ربع به 7 بیدارش کردم  برای اینکه ببرمش بالا پیش مامانی . وقتی بردم بالا زود دادم بغل مامانی دیگه صبر نکردم زود اومدم پائین و با نیما راه افتادیم .

تو اداره تمام حواسم پیش مانی بود. نمیدونم چقدر طول میکشه به این وضعیت عادت کنیم .

دعا میکنم خدا به هر دومون صبر بده

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه جون نفس باباش
12 شهریور 90 16:47
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد ، انشاالله خدا صبرش رو بهت ميده چون مطمئني يك مامان مهربون ديگه مثل خودت ازش نگهداري مي كنه


ممنون. بله همینطوره
مامان پارسا
12 شهریور 90 17:01
یکی از بزرگترین نعمتهای خدا همین عادت کردن به شرایطی که تو زندگی برامون پیش میاد
خوشحال باشی و پایدار


ممنون دوست خوبم
مامان زینب
12 شهریور 90 17:15
ایشالا زود درست میشه


ممنون عزیزم

نوشین
13 شهریور 90 2:03
سلام نانی جان با اینکه نینی ندارم اما این حسو تجربه کردم وقتی که اولین خواهرزادم دنیا اومده بود و بعد از چند ماه که پیش ما بودن می خواستن برگردن اصفهان .خیلی سخت بود. اما همین دوریها دیدارهارو شیرینتر میکنه و باعث میشه قدر مانی جونو بیشتر بدونی


سلام عزیزم. بله خیلی سخته ولی اینطوری برای دیدنش لحظه شماری میکنم
مهدي حاجيان
13 شهریور 90 6:31
مریم
13 شهریور 90 8:35
بعد از مدتی عادت میکنین هر دو تون سخته اما اتفاق میوفته
میدونم مادر خوبی هستید برای بچه اتون اما خستگی های کارتون رو وقتی رفتید خونه پشت در خونه جا بذارین و تمام محبتی که قرار بود از اول صبح به مانی بدید و در غیابتون نمیشه بدید طوری که نبودت تو این چند ساعت یادش بره


آره عزیزم . دیروز که نبودم دل تو دلم نبود زودتر بیام خونه. وقتی بهش رسیدم تا موقع خواب کلی باهاش بازی کردم
مامان رها
13 شهریور 90 10:43
سلام گلم خیلی زود عادت میکنی نگران نباش عزیزم راستی تلگرافت برام نرسیده شرمنده


مامان محمدصدرا
13 شهریور 90 11:27
سلااام!
من خانه دارم ولی از فکر اینکه یه روز بخوام پسرم رو تا این حد نبینم ............
خیلی سخته !
خواهرهای من با اینکه شاغلن ولی هر کدوم 2 تا بچه دارن!
پس تو هم میتونی!$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم بدو بيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!ا
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________$ آپم



ممنون از دلداریتون . بوووووووووووووووس
مامانی سید پارسا
13 شهریور 90 12:20
وقتی چاره ای نیست ادم باید خودشو تطبیق بدهخدا رو شکر کن مادربزرگ دلسوزش مراقبش هست و نزدیک هم هست.... مثل شما خیییییییییییییییییییییییییلی زیادن با شرایط وحشتناک... یکیش خودم که تا 32 ساعت هم نمیبینمش و یه غریبه هم نگهش میداره


الهی بمیرم چقدر طولانی!!!!!!! چرا؟
مامان گیسو
13 شهریور 90 16:36
یاد اون روز اول افتادم که همیشه از این روز می ترسیدی و واقعاً هم حق داشتی
خدا پشت و پناه هر دوتون گلم


سلام عزیزم. خوبی گیسو جون خوبه؟ممنون دوست خوبم
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 12:14
عزیزم خیلی زود عادت میکنی
غصه نخور


فعلا که چاره ای ندارم.
مامان آیلا
21 شهریور 90 12:30
خیلی فکرش رو نکن من هم همین تجربه رو داشتم کم کم هر دوتون عادت می کنین و این که مانی پیش مامانی هست خیلی عالی هست و به مهد نمی ره


ممنون عزیزم به هر حال باید عادت کنیم. خدا رو شکر خانواده همسرم خیلی کمکم میکنن