مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

مامانی و بابایی یه دنیا ممنون...

1390/6/14 21:49
نویسنده : ღ نانی ღ
1,707 بازدید
اشتراک گذاری

  

خدا رو شکر میکنم که مادر شوهر و پدر شوهر مهربونی دارم. البته توی این 10 سال تا همین الان که این جمله رو نوشتم هیچوقت از این واژه استفاده نکرده بودم چون واقعا  اونا مثل مامان و بابای خودم هستن و همیشه مثل اونا دوسشون داشتم . همیشه پشتیبان و حامی من بودن و هیچ وقت احساس تنهایی نکردم.

الانم با اینکه به هر حال خودشون احتیاج به استراحت دارن ولی هر روز مانی رو پیش خودشون نگه میدارن تا من از اداره برگردم خونه. واقعا خیالم راحته و حداقل اینطوری دیگه توی اداره نگران نیستم چون میدونم مثل خودم ازش مراقبت میکنن و شاید هم بهتر از من .

 البته اینم بگم که مانی فسقلی خیلی بهشون وابسته شده و این علاقه و وابستگی دو طرفه ست . خیلی خوشحالم. امیدوارم یه روز بتونم تمام زحمات و محبت این 10 سالشون رو جبران کنم.

 

مامانی

         بابایی

                 خیلی دوستون داریم...           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان زینب دخمل ناز
14 شهریور 90 21:58
منم هم


ممنون
شهره مامان مينو
15 شهریور 90 12:40
سلام از وبلاگ مامان زينب جون اومدم اينجا.چه پسر نازي داريد.خدا براتون ببخشه.دختر منم اسفنديه. دوست داشتيد بهمون سر بزنيد.دعوتيد به بهشت كوچك خانه ي ما
پسر گلتو ببوس


ممنون . خوشحال شدم. چشم
نوشین
15 شهریور 90 18:47
سلام نانی جان. پدرومادر شوهر خوب نعمت بزرگیه .خوش به حالت .بهت تبریک میگم به خاطر داشتنشون.ایشالا سایشون همیشه بالای سرتون باشه.


خیلی ممنون. بله دقیقا همینطوره. ایشااله همیشه سلامت باشن
مامان پارسا جون
15 شهریور 90 20:14
پدربزرگها مادر بزرگها نعمتهای بزرگی هستن که همه ی بچه های ما خیلی به محبتشون نیاز دارن
خدا سایشونو از سرتون کم نکنه الاهی.



بله عزیزم خیلی ممنون
هاله بانو
15 شهریور 90 20:17
خوب خدا رو شكر حداقل ديگه نگران نيستي


آره عزیزم
مامان محمدصدرا
15 شهریور 90 21:41
الحمدلله
اینو به اونایی ابید بگی که میگن این بندگان خدا بد هستن!

گل پسرت رو بماچ!


خدا رو شکر من که ازشون راضی هستم. البته این ارتباط متقابله. همیشه احترامشون رو داشتم و اونا هم احترام منو داشت.
ممنون
مامان پریا
15 شهریور 90 22:14
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶




ممنون چشم حتما
بابای مهرسا
15 شهریور 90 23:14
شکر خدا


ممنون از حضورتون
شهره مامان مينو
16 شهریور 90 9:15
مرسي خانومي كه به ما سر زديد.با اجازه لينكتون كردم.


خواهش میکنم. شما هم لینک شدید
نرجس
16 شهریور 90 10:00
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!


حتما خوشحال میشم
مامان علی خوشتیپ
16 شهریور 90 10:35
خدا حفظشون کنه.
من پدر شوهر ندارم ولی مادر شوهرم مثل مادر شوهر شما گله.علی منم پیش مادر شوهرم بود تا 3سالگی


خدا حفظشون کنه
مهدیه مامان همتا
16 شهریور 90 10:50
خوشحالم از اینکه خانواده شوهر خوبی داری این یه نعمته
خانواده شوهر من هم خیلی خوبن خدا رو شکر


خدا رو شکر
مامان ماهان عشق ماشین
16 شهریور 90 15:52
سلام عزیزم.تو هم عروس خیلی خوبی هستی برای اونا من مطمئنم.


ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان پارسا
17 شهریور 90 2:38
سلام خدارو شکر که این احترام و خوبی بین شما دوطرفست
و باز هم خدارو شکر که خیالت از بابت مانی راحته
ببوس مانی جون رو


مرسی دوستم. شما هم پارسای گل رو ببوسین
مامان محمدصدرا
17 شهریور 90 11:16
*****************

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

با سه پست جدید!!!
عسل ما رو ببوس!



حتما چشم. خیلی ممنون دوست من
مامان رها
17 شهریور 90 11:35
سلام نانی جون عزیز دلم محبت و دوست داشتن همیشه دوطرفه میشه عزیز دلم خانواده شوهر من هم واقعا خوبن من هم خیلی دوسشون دارم ولی بیا از جاریم بپرس از نظر اون این خانواده خوب مثل یه دیو هستن پس گلم هم خودت خوبی هم اونا میدوارم خدا سالیان سال روابط خوبی بین شما رقم بزنه


سلام دوست خوبم. بله دقیقا همینطوره که گفتی . خوبی باید دو طرفه باشه. خیلی ممنون از دعای خوبت. همچنین برای شما
بابای مهرسا
17 شهریور 90 13:49
یه شعر درباره مهرسا گذاشتم تو وب.نظرتو دربارش بگو.منتظرم


حتما خوشحال میشم
مامان رادین
18 شهریور 90 0:37
سلام دوستم.
پدر و مادر شوهر من هر دو به رحمت خدا رفتن.
مطمئنم اگه بودن خیلی واسه من و مازیار بهتر بود،هیچ کس مثل پدر و مادر واسه آدم دلسوز نیست.
انشالله همیشه سایه پدر و مادر خودت و بابای مانی بالا سرتون باشه.


خدا رحمتشون کنه. ممنون. ایشااله سایه پر مهر شما همیشه بالای سر رادین عزیز باشه