مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

تعطیلات آخر هفته با مانی

1390/6/18 19:43
نویسنده : ღ نانی ღ
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اونقدر خوابم میاد که نگووووووووووو آخه مانی جوجو از ساعت 2 نصفه شب  تا همین الان که خوابش برد  بیدار بود و همش نق میزد . نمیدونم چرا آخه اصلا سابقه نداشت . فکر کنم دیروز و پری شب که رفتیم عروسی چشم خوردی آخه ماشااله اونقدر خوش اخلاق و خوش خنده بودی  که تو بغل همه میرفتی و کلی براشون ذوق میکردی. کلی هم تیپ زده بودی و جیگر شده بودی هر کی میدید می گفت وااااااااااای نیما کوچیک شده اصلا هیچ کس نگفت شبیه منی خیلی حسودیم شد.

راستی کلی هم کادو گرفتی از خاله مهری، مهناز خانوم و ریحانه خانوم که فکر کنم حدود 150 هزار تومنی شد دستشون درد نکه کلی خجالتمون دادن.

از پری شب تا حالا فکر کنم نیم کیلو اسفند دود کردم .شاید به خاطر اعتقادی که دارم اینطوریه هر وقت  بیقرار میشی برات اسفند دود میکنم خیلی زود اروم میشی و خوابت می بره. خودم که عاشق بوی اسفندم.

آرزو میکنم زیر سایه رحمت خدای بزرگ و مهربون همیشه از همه بلاها و بدیها به دور باشی عزیززززززززم

 

پی نوشت: راستی این هفته سرمای شدیدی خورده بودم که مجبور شدم سه شنبه و چهارشنبه مرخصی بگیرم .همش نگران مانی فسقلی بودم که اونم مریض نشه خدا رو شکر به لطف مامانی و بابایی که تو رو بردن بالا پیش خودشون و من حسابی استراحت کردم و حالم خوب شد.ضمنا مثل سابق دیگه پنج شنبه ها اداره نمیرم و میمونم پیش مانی جوجو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هاله بانو
18 شهریور 90 15:30
بچه چقد وضعش خوب شده
يادت باشه اون پول رو نذاري تو جيبت ها
مگر نه به محض بزرگ شدنش خودم لوت مي دم
مگر اينكه نصف نصف كني


نه بابا همش خرجش خودش میشه یا پس انداز میشه
مامان مانی جون
18 شهریور 90 21:24



مرسی که پیشمون اومدی عزیزم
مامان محمدصدرا
19 شهریور 90 7:25
ما که شما رو لینک کردیم !
به خاطر اینکه پسرهامون همسن هستن!!!!


ممنون عزیزم شما هم لینک شدید. چون تهداد لینکها زیاده تو قسمت آرشیو لینکها قرار گرفته
مامان پارسا
19 شهریور 90 15:23
بابا مایه دااااااااااااااااااار
دست مامانی و بابایی هم درد نکنه که انقدر کمک حال مامان و هستن


ممنون دوستم
آرتین خان
20 شهریور 90 0:07
بچه ها مدام در حال تغییرن از امروز تا فردا کلی رفتارهاشون عوض میشه تلقین نکن عزیزم



تلقین نمیکنم ولی وقتی بی قرار میشه با این کار احساس میکنم آروم میشه البته به خودمم هم حس خوبی میده. علاوه بر این خاصیت ضد عفونی کنندگی هم داره
مامان رادین
20 شهریور 90 9:28
**فالله خیر حافظا و هو ارحم الرحمین|**
خدا خودش مواظب فرشته های کوچولومون هست.


حتما همینطوره عزیزم
بابای مهرسا
20 شهریور 90 9:55
همیشه موفق و پیروز باشید


ممنون . بوووووووووووووس برای مهرسا جون


راستی حال مامان مهرسا خوبه؟؟
سحر
20 شهریور 90 12:45
ایشالا سایه پدر و مادر همواره بالا سر هممون باشه



ایشااله
مامان گیسو
21 شهریور 90 15:31
سلاممممممممممم بر یار و دوست قدیمی خودم
حالت خوبه ؟
واییییییییییی این جیگر من باز رفته مهمونی دلبری کرده که
قربون جفتتون
بوسسسسسسسسس


سلام مونا جون خوبی؟ جیگر طلا چطوره؟ خوب با دخترت حال میکنی دیگه پیش نمیایی!
بووووووووووووس برای گیسو و مامانش
مامان پارسا
21 شهریور 90 16:26



ممنون که بهمون سر میزنین
مامان ماهان عشق ماشین
21 شهریور 90 16:31
سلام عزیزم.بلا به دور .ایشالله که الان خوبی.مانی جون عزیز رو ببوس.


ممنون عزیزم خدا رو شکر خوبم.مرسی گلم
مامان سید ابوالفضل
21 شهریور 90 17:42
قربون دلبریات عزیزم انشالله هیچ وقت سایه ی مامان و بابات از سرتون کم نشه


مرسی دوست خوبم
مامان سید ابوالفضل
21 شهریور 90 17:48
قربون دلبریات عزیزمانشالله هیچ وقت سایه ی مامان و بابا از سرتون کم نشه


مرسی دوستم
مامان محمدصدرا
21 شهریور 90 18:28
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤

********************************



ممنون از حضورتون. چشم حتما