مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

الهی دردت به جونم عزیزززززززززززززززززم

1390/6/26 22:49
نویسنده : ღ نانی ღ
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

 

الهی بمیرم مانی چند روزه که سرما خورده Smileyحالش اصلا خوب نیست . آخه اونقدر جیگرم آروم و آقاست که عادت به گریه کردنش ندارم. این چند روز همش بی تاب و کلافه ست . وقتی گریه میکنه و نمیدونم کجاش درد میکنه دلم ریش میشه ، همش تو بغلم می گیرم فشارش میدم تا آروم بشه دوست دارم هزار دفعه من مریض بشم ولی مانی همیشه بخنده و شیطونی بکنه. دیروزم خونه مامان اینا بودیم  خیلی بی تابی کردی مامانی و خاله سمیه و سپیده شب بیدار بودن تا مراقب تو باشن .

الهی دردت به جونم ایشااله زودتر خوب بشی برای مامان بخندی عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رها
27 شهریور 90 12:17
ای فدات بشم خاله الهی زود زود خوف بشی


مرسی دوست خوبم
مامان پارسا
27 شهریور 90 15:58
ایشالا که الان خوب خوب شده باشه شازده کوچولوی ما


مرسی عزیزم. میدونین که من دیگه میرم سرکار . مانی هم مجبوره پیش مامان بزرگش بمونه ولی تا بیام خونه دیوونه میشم. هنوز حالش خوب نشده خیلی غصه دارم
هاله بانو
27 شهریور 90 21:36
اي جانم
حالش چطوره؟؟؟؟


نمیدونم . من که چند وقته اعصابم حسابی به هم ریخته. براش دعا کن
مامان آناهل
28 شهریور 90 2:59
عزیزم . ایشالا خوب میشه . این سرماخوردگی خیلی شایع شده . منم یه پست در مورد سرماخوردگی آناهل گذاشتم. مامان مهربون همیشه سلامت باشی چون مانی یه مامان سرحال و شاداب میخواد


ممنون عزیزم ایشااله آناهل جون هم همیشه سلامت باشه
مامان پارسا جون
28 شهریور 90 10:59
خوب میشه گلم غصه نخور


ممنون دوستم
گیله مرد
28 شهریور 90 22:16
سلام
ممنون از حضورتون
ایشالا قدردان نعمتهای خدا باشیم وقتی که اونها رو داریم
و ایشالا که خدا به همه ی مریضها شفا بده


سلام. انشااله. لطف کردین بهمون سر زدین