مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

صبا دیگر نمی وزد...

1390/6/26 23:20
نویسنده : ღ نانی ღ
679 بازدید
اشتراک گذاری

 

شاید وقتی سالم و سلامت هستیم هیچ وقت یاد خدا نیوفتیم و به شکرانه این سلامتی ازش تشکر نکنیم. شاید قدر سلامتی خودمون و اطرافیانمون رو ندونیم . به محض اینکه یکی از عزیزانمون و یا خودمون مریض احوال میشیم تازه دستمون رو به طرف خدا می بریم و ازش شفاء میخوائیم .

شاید منم قبل از اینکه مادر بشم اینطوری بودم ولی الان فقط روزی هزاران بار خدا رو شکر میکنم به خدا سلامتی مانی . هر چند باز هم کم و ناچیزه در مقابل این همه بزرگی و رحمت خداوند.

الان که مانی فقط دچار یه سرما خوردگی ساده شده من طاقت سرفه کردنش رو ندارم ، خودمو میذارم جای مادرهایی که عزیزشون جلوی چشمشون پرپر میشه. امتحان سختیه .آرزو میکنم هیچ وقت خدا هیچ مادری رو با مریضی یا داغ فرزندش امتحان نکنه .

نمیخوام دوستهای خوبم رو ناراحت کنم ، اما چند روز پیش با وبلاگی آشنا شدم که پدر یه فرشته کوچولو اونو می نویسه خیلی ناراحت شدم چند روزه که حالم بده . فقط دعا میکنم خدا به مادرش صبر بده و زودتر سلامتی اون فرشته ناز رو هم بهش برگردونه.

http://blog.sabayepedar.net/

صبا دیگر نمی وزد

 

 

پس یادمون باشه هر روز برای سلامتی خودمون و عزیزامون خدا رو شکر کنیم......

سلامتی بزرگترین نعمتی هست که خدا به بنده هاش هدیه داده 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نیایش
27 شهریور 90 10:11
ان شا الله که همه قدر نعمت هایی که خدا بهمون داده رو بدونیم مخصوصا سلامتی آره من هم چند وقته پیش که با اون وبلاگ آشنا شدم خیلی حالم بد بود تا چند روز به خاطر صبا کوچولو رفتم حرم امام رضا براش دعا کردم خدا کنه حالش خوب بشه
به دعای همممون احتیاج داره
ان شا الله مانی جونم زود زود خوب میشه


انشااله عزیزم . ممنون. التماس دعا
مامان رها
27 شهریور 90 12:20
سلام نانی جون واقعا درست میگی هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست من زمانیکه به رها نگاه میکنم همیشه خدا رو شکر میکنم که فرزندی سالم به من هدیه داده واقعا هرچقدر شکر کنم باز کمه


ایشااله همیشه رها جون سالم و خندون زیر شما باشه
مامان پارسا
27 شهریور 90 16:06
من هنوزم سر درد دارم از خوندن وبلاگ صبا
واقعاًخدا کنه که هیچ مادر و پدری بیماری و غم فرزندشو نبیبنه و انشالا خدا همیشه یاور و کمک رسان بنده هاش باشه و هیچ جایی مارو تنها نذاره


ببخشید که ناراحتتون کردم. ولی بد نیست آدمها گهگاهی با دیدن مشکلات دیگران شکرگذار خدا باشن که سالم و سلامت هستن
سحر
27 شهریور 90 20:08
خدا رو شکر به خاطر همه نعماتش مخصوصا سلامتی که بزرگترین نعمت

مانی جونم بوسسسسسسس


بله عزیزم همینطوره. ممنون
هاله بانو
27 شهریور 90 21:38
اينجا چرا آيكون زار زدن نداره ؟؟؟؟؟


مامان محمدصدرا
28 شهریور 90 3:09
گل پسرمون رو ببوس و مواظبش باش!

گناه داره هم اون هم تو !


ممنون گلم. بووووووووووس
مامان پارسا جون
28 شهریور 90 10:58
سلام عزیزم خوبی؟مانی جون بهتر شد؟
من هم چتد روز پیش وبشونو دیدم
درست مثل تو از اون روز حالم گرفتست
غیر از دعا هم کاری از دستمون برنمیاد



مرسی عزیزم هنوز خوب نشده.همین دعا کردن هم براشون خوبه ایشااله خدا به حق بنده های خوبش زودتر حال این فرشته کوچولو رو خوب کنه
آرتین خان
28 شهریور 90 12:08
عزیزم واقعا سلامتی بزرگ ترین نعمته
ایشالا تن مانی و تمام بچه ها سلامت باشه و جز شادی در دل پدر و مادر چیز دیگه ای نبینیم


سلام سما جون ایشااله .آرتین جون خوبه؟ ببوسش
مامان آناهل
28 شهریور 90 16:45
مامان مانی عزیز دیشب به وبتون سر زدم و با این پست تا خود صبح بیدار بودم . داستان صبا خیلی تکونم داد . به هر حال ممنون از خبری که دادی.


ببخشید عزیزم قصدم ناراحت کردن شما نبود.فقط میخواستم تو دعاهاتون صبای عزیز رو فراموش نکنید
مامان گیسو
28 شهریور 90 18:27
سلام عزیز دلم
الهی بمیرم براشون
دلم خون شد
ان شاا... زودتر مانی جون خاله هم خوب بشه
بوسسسسسس


سلام عزیزززززززززززم خوبی؟ گیسو جون خوبه؟ مرسی دوست خوبم
مامان ابوالفضل
28 شهریور 90 19:25
سلام عزیزم
امیدوارم که هیچ کس تو زندگی از طریق فرزند امتحان نشه که امتحان سختیه
خدا همه ی فرزندان سالم و سلامت برای مادر پدرهاشون نگه داره
ایشاالله مانی قندعسل هم هر چی زودتر خوب بشه


مرسی دوستم . ایشااله
مامان محمدصدرا
29 شهریور 90 3:07
پیش ما بیایید!

عسل پسرهم خبر حالش رو بهم بده !


مرسی عزیزم چشم حتما. مانی جون هم بهتره