مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

**اولین برف زمستون امسال**

1389/10/20 15:47
نویسنده : ღ نانی ღ
346 بازدید
اشتراک گذاری

۲۰/10/1389

سلام کوچولوی خواستنی...!

دلم برات یه ذره شده . الان فقط مال منی ، به جز من هیچ کس نمیتونه تو رو لمس کنه یا حس کنه. الان با هر تکون خوردنت تنها من لذت می برم .

راستی فندق امروز برف اومد . از تابستون تا حالا منتظر دیدن برف بودم . عاشق اینم که برف بباره ، منم یه کاپشن بپوشم ،  شال گردن ببندم بعد زیر برف راه برم، راه برم، راه برم... همش تو رو تصور می کردم که داریم با هم برف بازی می کنیم و آدم برفی می سازیم... ایشااله سال دیگه این موقع 10 ماهت تموم شده ، می تونیم 3 تائی  با هم بریم برف بازی...    

 

 

 

فقط حیف که نیما نیست آخه هنوز درگیر همون مشکله . الان 3 شبه که نخوابیده . می ترسم............. از نبودنش وحشت دارم...........اما می دونم یکی هست که خیلی نگران ماست و مراقبمونه                 خدا.............          خدا مراقب ماست...

برای همین خیالم راحته و فکر میکنم این یه امتحان بود برای من و نیما که دعا میکنم سربلند ازش بیرون بیائیم...

خدای بزرگ خودش گفته " بعد از هر سختی یه راحتی و آرامشی هست "

 ان مع العسر یسرا فان مع العسر یسرا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)