مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

تغییرات جدید مانی جوجو...

1390/8/16 17:24
نویسنده : ღ نانی ღ
974 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

فندق شیطون مدتیه که خوب میشینی و نیازی به تکیه گاه نداری ولی به نشستن راضی نیستی چون دائم سر پا هستی و با گرفتن وسایل اطرافت بلند میشی و چند تا قدم برمیداری .خدا رو شکر ماشااله هزار ماشااله نسبت به هم سن های خودت زودتر پیشرفت میکنی.الهی قربونت بشه مامان خودش تنهایی...

 تازه چند روزی هست که بعد از بلند شدن دستاتو ، ول میکنی و یه کم بدون کمک می ایستی. قربون اون پاهای مردونه ت بشم .

راستی راستی راستی  امروز مروارید سوم هم به سلامتی جوونه زده اما یه کم اذیتت میکنه فکر کنم درد داری برای همین  بهانه می گیری .

فدای اون خنده های خوشگلت بشم خودم خودم خودم...

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:28
عید قربان، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا مبارک
عید مانی جون و مامان گلش مبارک


عید شما و پارسا جون هم مبارک عزیزم


نیلو
16 آبان 90 18:51
مبارکه مرواریدت باشه خاله جونم
الهی بزرگ بشی باش چلو کباب بخولی
مامانی دیگه مانی جونمون بزرگ شده ها
باید از وبلاگ خاله نیلوش واسش دسرهای خوشمزه درست کنین
براتون بهترین ها رو میخوام ناهید جون


ممنون نیلوی عزیزم. دوستت دارم خیلی زیاد
مامان مانی جون
16 آبان 90 19:22



ممنون
اعظم
16 آبان 90 19:24
سلام عزیز م مهربونم ..
دلم برات تنگ شده.............
عیدت مبارررررررررررررک دوستم . ایشالله به حق همین روز عزیز به تمام آرزوهات برسی .
بووووووووووووووووووس


مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک. ممنون از حضورت
ناهـــیــد مامـــی آرویـــن
17 آبان 90 0:41
بیا پیشم


سلام چشم حتما. ممنون که بهمون سر زدین
مهدي حاجيان
17 آبان 90 8:06
سلام سلام سلام عمو جونم قربونت برم من. ماشااله كه داري زود زود راه ميافتي
راستي حرف چي؟ مامان! بابا! يا كلمه ي مفهومي نميگه؟؟


سلام عمو مهدی. ممنون که پیشمون میایی. چرا کلمات نامفهومی که خیلی شبیه " بابا " و ماما" هست رو میگه. تازه بعضی وقتها آواز هم میخونه که با دست زدن من ذوق میکنه و شروع میکنه به خندین و پاهاشو میکوبه زمین شاید میرقصه !! نمیدونم...
مهدي حاجيان
17 آبان 90 11:35
وااااااااااااااااي چقدر خوبه آفرين پسمل گلم باريكلا.

ممنون عمو جون
ویدا مامان بارسین
17 آبان 90 15:14
سلام خوشحال میشم از وب دخمل منم دیدن کنید


چشم حتما
یاسمن دختراسمانی 12ساله
18 آبان 90 17:36
مبارکههههههههههههههههههههههههه

(ماشاا...)


مرسی خوشگلم
مامان بیتا
18 آبان 90 19:45
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مامان محمد صدرا
19 آبان 90 23:09
سلام به آقا مانی!

دوست خوبم من تازه دندون در اوردم
ماشاالله به تو باشه!

مامان راست میگه ها!از همه جلوتری عزیزم!

به ما هم سر بزن مامانم برام پستهای جدید گذاشته!




قربونت بشم. مبارکه عزیزم
سحر مامان آراد
20 آبان 90 21:19
مبارکهههههههههههههههه
جوجو طلا


مرسی خاله جونم
مامان رها
22 آبان 90 12:14
سلام قند عسل مروارید سومت هم مبارک باشه عزیزم


مرسی دوستم