مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نظرات (9)

مامان آرینا
30 آبان 90 0:48
سلام دوست عزیز.وای خدا چه نازه مانی جون.
خوشحال می شم به ما سربزنید.


ممنون دوستم چشم حتما منم خوشحالم میشم
مریم
30 آبان 90 14:58
سلام مامانی مانی جون.خوبی شما؟
برای این پیسری گل اسپند دود کنید تا عزیزه دلمون چشم نخوره ایشالله. فداش بشم


ممنون عزیزم چشم
مهدي حاجيان
1 آذر 90 6:58
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي كه الهي خودم فدات شم خودم خودم خودم. از الان به هركي كه اينجا سر ميزنه بگم اين شازده داماد خودمه خودم خودم خودم


مرسی از لطفتون (: تا خدا چی بخواد
مهدي حاجيان
1 آذر 90 13:44
خدا حفظش كنه. چه زود داره بزرگ ميشه. انگار همين ديروز بود كه به دنيا اومد و چشم رو هم بزاري تولد 1 سالگيش ميرسه. انشااله


ممنون . دقیقا همینطوره
مامانی
2 آذر 90 9:45
ماشالا دیگه داری مرد میشی


ممنون
mahtab
2 آذر 90 17:44
چه عکسهای نازییییییی
ماشالا مانی جون بزرگ ترشده وشیرینتر
میبوسمتون


مرسی دوست خوبم. دختر گلت رو ببوس
بابای مهرسا
3 آذر 90 7:57
خیلی خیلی نازه




ممنون از حضورتون. دختر گلتون رو ببوسین
یاسمن دختراسمانی 12ساله
4 آذر 90 13:29
اخییییییییییییییییییییییی
افرین پسر باهوش و زرنگ


مرسی عزیزم
مامان طاها
11 آذر 90 16:47
واااای خدا چه ناز شده هر روز نازتر از دیروز
خدا حفظش کنه خیلی نازو ملوسه.
اسفند و صدقه یادتون نره.


ممنون دوست خوبم. شما لطف دارین چشم