مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

اولین لغات مانی جوجو...

1390/9/3 20:18
نویسنده : ღ نانی ღ
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

Birthday BalloonsBirthday BalloonsBirthday BalloonsBirthday Balloons

قربونت برم من که دیگه داری ماما و بابا میگی ، واااااااااااااااای نمیدونی چه کیفی میکنم وقتی از سرکار برمیگردم خودتو میندازی تو بغلم و از روی ذوق یه جیغ خوشگل میکشی... نمیدونی چه کیفی میکنم وقتی صدای قهقه خنده هاتو میشنوم، همه مشکلات و غم و غصه زندگی از یادم میره...

I Love You Orkut Scraps, Myspace Glitter Graphics and Comments

الان دیگه یواش یواش یه کوچولو خودت بدون کمک میتونی بایستی و 2 یا 3 قدم که برمیداری تعادلت رو از دست میدی و میوفتی... خیلی ذوق میکنی

دیگه حسابی شیطون شدی از اداره که میام تازه کار من شروع میشه. یه بازی مخصوص هم داریم که اسمش " هاپ هاپ " بازیه . تو چهار دست و پا فرار میکنی و جیغ میکشی و میخندی، منم چهار دست و پا دنبالت میکنم و میگم هاپ هاپ بعدش تو برمیگردی و منو دنبال میکنی ،خیلی بهت خوش میگذره.

 

مهراد مهراد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مانی جون
3 آذر 90 20:40
ماشاالله آقایی شده



بله دیگه پسرم بزرگ شده. مانی خوشگلو ببوسین
مهدي حاجيان
5 آذر 90 7:02
قربونش برم. خييييييييييييييييييلي باحاله



مرسی عمو
Marzieh
5 آذر 90 10:59
ishala khoda hefzesh kone, mamani shoma ta saat chand sare kari? mani joon mahd mire?


سلام عزیزم مرسی. من تا 3 میرسم خونه البته هنوز مانی رو مهد نذاشتم فکر میکنم هنوز زوده. الان مامان بزرگ و بابا بزرگ مهربونش زحمت نگهداریشو میکشن. خدا بهشون سلامتی بده
Marzieh
6 آذر 90 11:49
ishalaaaaaaaa
مامان زینب
10 آذر 90 16:50
هزار هزار ماشالا


ممنون دوستم