مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

رونمایی مروارید چهارم...

1390/9/5 18:50
نویسنده : ღ نانی ღ
881 بازدید
اشتراک گذاری

http://i9.glitter-graphics.org/pub/1133/1133709pt2njd0zyj.jpg

الهی قربونت بشم خودم  خودم خودم خودم که ماشااله اینقدر تند تند داره دندونات درمیاد.چند روز بود همش بی قرار بودی پس برای همین بود. چهارمین دندونت هم جوونه زده . ایشااله بقیه اش هم به راحتی دربیاد فندقم  دنیای زیبا

واااااااااای که چقدر نااااااااااز میشی وقتی میخندی اون دندونای ریز و کوچولوت معلوم میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهدي حاجيان
6 آذر 90 7:33
معلومه كه نظر يادمون نميره
اصلن مگه ميشه يادمون بره!!!!!!
باز هم مباركه
كاش ميشد با نت آش دندونيش رو برامون سند كني


ممنون. آخی ببخشید آش دندونی رو خیلی وقت پیش خوردیم.ایشااله آش دندونی مانیا جون
Marzieh
6 آذر 90 11:52
salam
bah bah be salamati ishala,
mikhastam begam mashala kheili khosh salighe hasti, az lebasaye mani jan fahmidam


سلام عزیزم ممنون شما لطف دارین
مامان نفس
7 آذر 90 8:17
حسین (ع) بیشتر از آب تشنه لبیک بود

افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند

و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند


التماس دعا
مهدي حاجيان
7 آذر 90 11:34
راستي. عييييييييييييييييييييييييييييييين همين شلوار رو عرشيا هم داشت. بخخخخخدا


خوش سلیقه هستین دیگه!!!!!
سمانه مامان پارسا جون
7 آذر 90 11:59
مبارک باشه قند عسل
به سلامتی چه ناز حرف میزنی


ممنون دوستم
نگين
7 آذر 90 15:20
سلام دوست خوبم
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .


یک دنیا ممنون همچنین عزیزم
یاسمن دختراسمانی 12ساله
7 آذر 90 18:50
مبارکههههههههههههههههههه...



مرسی دوست کوچولوی من
مامانی فری
9 آذر 90 9:20
مبارک باشه عزیزم خوشحال میشم به وب من سربزنی و با نظرت منو خوشحال کنی درخواست یک مادر بزرگ


ممنون از حضورتون. چشم حتما
مامانی فری
9 آذر 90 9:27
وب قشنگی داری خوشحال میشم به وب من سر بزنی و با نظرت منو خوشحال کنی درخواست یک مادر بزرگ
مامان رها
10 آذر 90 12:46
مبارکه عزیزم الهی من فدای اون خنده هات بشم مانی جونم


مرسی دوست خوبم خدا نکنه
مامان نفس
11 آذر 90 13:12
هزار هزار ماشاله به این گل پسر نازنین انشاله همه مراحل زندگیش با اسونی و خاطره های خوب بگذره...یه عالمه ارزوی سعادت دارم برای همه لحظه هاتون عزیز دلم


ممنون دوست عزیزم. نفس خوشگل رو ببوس
مامان آوین
14 آذر 90 19:14
دستاتو نخور مانی کوچولو. شیر بخور بزرگ بشی عزیزم.


آخه دستام خیلی خوشمزه اس