مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

خدایا دوستت دارم ...

1390/10/10 8:18
نویسنده : ღ نانی ღ
986 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداي زيباي من يادم نمياد تو اين ٣٠سال چند بار ناراحتت كردم ولي ازت ميخوام منو ببخشي ازت ميخوام به خاطر معصوميت مانی قشنگم كه امشب براي اولين بار دست دسي ميكرد من گناه كار ناشكر رو ببخشي
خدايا هر وقت صدات كردم بودي، ولي من وقتي صدام كردي داشتم تلويزيون ميديدم غذا ميخوردم تلفن حرف ميزدم و ...
خدايا شكرت ميكنم به خاطر همه چيز به خاطر خط هاي روي بند انگشتام كه اگه نبودن نميتونستم انگشتامو خم كنم به خاطر چينهاي پشك پلكم كه اگه نبودن نميتونستم پلك بزنم به خاطر دندونام... خدا جونم يه دندونپزشك براي يه دندون كه ايمپلنت كنه ۲ ميليون ميگيره تو ۶۰ ميليون تومن تو دهن من قرار دادي بي هيچ چشم داشتي و من هر روز ناشكري ميكنم. تو چه ثروتي به من عطا كردي و من هر روز غر ميزنم...حدايا منو ببخش به خاطر اين همه نا شكري. خدايا خيلي دوستت دارم . پروردگار مهربون من تورو به زيبايي وسفيدي قلب مانی من رو ببخش طوري كه اگه امشب آخرين شب عمرم باشه وقتي ميام پيشت بهم لبخند بزني.

 ziba

 خدايا ميدونم كه خيلي بدم ولي تو مثل هميشه خوبي كن. به من همه چيز عطا كردي نه چونكه لياقتشو داشتم چونكه در خدايي تو بود.

خدايا دوستت دارم... هميشه با فضل و رحمتت و مغفرتت با من باش نه با قهر و جبرو انتقامت. خدايا دوستت دارم... منو لحظه اي آني كمتر از آني به خودم وا نذار
خدايا به همه ي مادراي منتظر فرزند سالمو صالح عنايت بفرما
خدايا منو ببخش...

خدایا دلم برات تنگ شده ...شکلکهای جالب آروین خدایا بوسم کن

خدايا دوستت دارم... كمكم کن  لايق باشم كه توام دوستم داشته باشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسمن دختراسمانی 12ساله
10 دی 90 16:54
اخخخخخخخخخخ میبینید چی شد؟! باور کنید ایندفعه راست میگم! وبم به این ادرس منتقل شد باور کنید راست میگم! http://112233.loxblog.com
مریم
10 دی 90 19:36
فقط میتونم بگم خدایا شکرت


ممنون دوست خوب من
مامان نیایش
11 دی 90 10:05
خیلی قشنگ نوشتی خیلی واقعا خدا خیلی مهربون تر از اون چیزیه که بعضی وقتا ماها فکر میکنیم الهی همیشه خدا سایه ات رو رو سر پسر کوچولوت نگه داره و اون رو هم برای تو حفظ کنه شا دباشی هم%D
زهره مامان نانی
11 دی 90 20:33
ممنون اومدی آره خیلی جالب بود اسم مستعار شما با دختر من یکی هستش و اسم من و شما هم تقریبا یکیه


جدی؟چه جالب
نگين
13 دی 90 16:55
دوست خوبم سلام
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد.

تبريك ميگم


ممنون دوست خوبم
مامان شهاب
18 دی 90 9:42
سلام
دوسالگی پسر ما هم نزدیکه
خوشحال میشم بهمون سر بزنین


حتما چشم دوستم
مامان پارسا
21 دی 90 14:23