مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

10 ماهگیت مبارک قند عسلم...

1390/10/12 8:37
نویسنده : ღ نانی ღ
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

10ماهگیت مبارک قند عسلم

 

چقدر زود گذشت ... خدایا شکرت که همه چیز خوبه ، خدایا شکرت که یه پسر ناز عسلی به منو نیما دادی و زندگیمون عوض شد. خدایا شکرت که سالم و سلامته. چقدر شیرینه وقتی هر روز یه کار جدید یاد میگیری... الانم دیگه حسابی راه افتادی برای خودت تو خونه راه میری و چقدر خوشحالی... برات آرزو میکنم همیشه قدمات تو زندگی محکم و استوار باشه . امروز١٠ماهت تموم شد و وارد ماه یازدهم زندگیت شدی .دیگه چیزی به تولدت نمونده.امروز وقت نمیکنم برای قد و وزن ببرمت عزیزم آخه فعلا درگیر جابه جایی و اثاث کشی هستیم  و باید خونه رو جمع و جور کنیم. ziba

قربونت برم من که با اومدنت یه عالمه خوبی برامون آوردی. دیشب مونده بودی خونه مامانی نمیدونی چقدر بغض داشتم دلم برات تنگ شده اما باید یه چند روز تحمل کنیم تا این جا به جایی تموم بشه.

خدایا شکررررررررررررررررررررررررت..

 خدایا دوستت داررررررررررررررررم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمانه مامان پارسا جون
12 دی 90 10:57
10 ماهگیت مبارک
مانی جون
راه افتادنت هم مبارک عسل


قربونت برم. پارسا جونو ببوس عزیزم
مریم
12 دی 90 12:57
سلام ؛ تبریک میگم بهت ؛ مبارک باشه ایشالله ؛ ایشالله دامادش کنی ما بیایم تو جشنش خوش بگذرونیم


فدای تو عزیزم
مهدي حاجيان
12 دی 90 13:16
خلاصه به آرزوم رسيدمو بغلش كردم. وقتي تو بغلم بود اينقدر آروم بود كه منم آروم ميكرد. ماني جون عمويي قربونت بره الهي


مرسی عمو مهدی. شما لطف دارین قطعا دو طرفه ست و دل به دل راه داره
ناهید مامان اروین
12 دی 90 15:11
بیا وبلاگم....یه خبر بد دارم...


خیلی ناراحت شدم براش آرزوی سلامتی میکنم و برای مامانش آرزوی صبر
یاسمن
12 دی 90 18:25
مبارکههههههههههههههههههههههه


ممنون دوست کوچولوی من
Marzieh
13 دی 90 11:30
ماشالله به مانی جون که زود راه افتاد
مبارکههههههههههههههههههههههه


مرسی عزیزم
t & h
13 دی 90 13:52
عزیزم چه لحظات لذت بخشی
الان در اوج شیرینی بچه داریت هست و در اوج شیرین کاری های فسقلیت
در کنار هم عمری رابه سلامتی و عشق و لحظات خوب سپری کنید



ممنون از حضورتون.
یاسمن
13 دی 90 20:55
سلام من نمیدونم واقعا چی بگم؟! رفتم توی لوکس بلاگ وب درست کردم اما الان که میخوام برم توی وبم تمام مطلبام پاک شده و انگار اصلا وبی وجود نداره! واسه همینو وبم برای چهارمین بار به لیمو بلاگ منتقل شد! http://1378.limooblog.com بازم شرمنده! اما ایندفعه مشکل من نبود!!! ممنون مطمئن باشید دیگه منتقل نمیشه! (حکایتم شده چوپان دروغگو! ولی ایندفعه راسته!)
شب بو
16 دی 90 16:41

salam nemiyai pisham sakht mashgholi


سلام عزیزم. چشم حتما
نیلوفر گل زندگی
18 دی 90 17:59
سلام
10 ماهگی مانی جون مبارک ایشاا... صد سال زنده باشه
به ما هم یه سری بزنید


مرسی دوست خوبم چشم حتما
مه رخ
18 دی 90 19:55
سلاممممممممم چه پسملییییییی چه عسلییییی
ببوسش از طرف من
تولد10 ماهگیشم مبارککککککککک


مرسی دوست جون
زینب
19 دی 90 0:20
سلام با عکس های رادین آپم.خوشحال میشم بهمون سر بزنی.


قربونش بشم چشم زینب جون
مامان زهره
19 دی 90 14:57
سلام . متن قشنگی را در پست ثابت گذاشته بودی.ده ماهگی گل پسر مبارک


ممنون عزیزم
مامان پارسا
21 دی 90 14:22
خونه ی جدید هم مبارک


مرسی دوست جونم
مامان گیسو
24 دی 90 19:05
ده ماهگیت مبارک عزیز دلم الهی 120 ساله بشی
بوسسسسس


مرسی خاله مونا