مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

نظرات (13)

مامان مانی جون
8 بهمن 90 17:19
وای چه مامانی شده
آدم دلش میخواد بغلش کنه و بچلونش
عاشقتم


مرسی عزیزم. مانی رو ببوس
مامان علی
8 بهمن 90 19:44
قربون خنده هات بشم خاله جون. چشم نخوری گلم. مامان مانی براش اسپند دود کن. به من هم سر بزنم. با اجازه لینکت کردم.


مرسی دوست خوبم. چشم حتما. منم با افتخار لینکتون میکنم
مریم
8 بهمن 90 21:17
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر دلم براش تنگ شده بود ؛ خونه ی نو مبارک ؛ ایشالله موفق باشین و از همه مهم تر همیشه سلامت باشین
یادم رفت بگم : به وبلاگم بیاین خوشحالم میشم آپ کردم


مرسی مریم جون چشم حتما عزیزم
atefeh
9 بهمن 90 0:11
الهی بگردم
چه جالب بارمان هم از این بادی ها داره ولی یقه اش خیلی بازه...باید یه آستین کوتاه روش بپوشه ای ول مرسی مامان مانی جون


دقیقا خیلی یقه اش بازه برای همین این تیشرت رو تنش کردم.
Marzieh
9 بهمن 90 13:08
چقدر ناز شده ماشالله



لطف داری عزیزم
یاسمن
9 بهمن 90 18:10
سلام خاله جون
قربون مانی جونم برم که ماشاا... خیییییییییییلی ناز شدهههههههههه
به منم سربزنید


مرسی عزیز دلم چشم
خاله مهسا
9 بهمن 90 18:29
سلام چه گل پسری دارید خداحفظش کنه به وبلاگ رادین ما هم بیاید با اجازه لینکتون میکنم


ممنون از حضورتون چشم حتما
زینب
9 بهمن 90 21:52
الله اکبر،هزار ماشاالله...چقدر بزرگ شده عزیز دلم.


مرسی زینب جان
مامان مانی
10 بهمن 90 9:58
سلام
قربونش برم .... چه خنده های نازی ....
همیشه شاد و خندون باشی عزیزم ....


مرسی عزیم
مهدیه مامان همتا
11 بهمن 90 17:03
سلام عزیزمممممممم منو ببخش دیر به دیر به وب قشنگت میام
قوربونت برم من توپولیه سفید برفی


خواهش میکنم خاله مهربون. بوووووووس
مهدیه مامان همتا
11 بهمن 90 17:05
من آپمممممممممم


میرسم خدمتتون عزیزم
مامان زینب
13 بهمن 90 15:26
من اون عکس اخری رو میخوررررررررررررررررمممممممممم


فدای تو
مامان سمانه
28 بهمن 90 18:03
وای چقدر ناز و شیرین خدا براتون نگه داره اسفند یادتون نره مامانی


ممنون عزیزم لطف دارین