مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

آخرین ماهگرد تولد مانی جوجو... در آستانه یکسالگی

1390/11/11 11:06
نویسنده : ღ نانی ღ
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشقم ،فردا وارد 11 ماهگی میشی و در آستانه یکسالگی . مرد کوچک خوشمزه خیلی دووووووووووووستت داااااااااااااارم عسیسم.

قربون صدای قهقهه ات بشم که دنیا رو بهم میده...

 قربون صدای کف پاهات بشم که وقتی روی سرامیک کف خونه بدو بدو میکنی وجودمو  به هیجان میاره ...

 قربون اون جیغهای تیزت بشم وقتی که قایم میشی میام پیدات میکنم ...

 قربون دستهای کوچولوت بشم که وقتی تو بغلمی میذاری روی لپام و بهم فشار میدی...

خدااااااااااااایا شکرت که ما، مانی رو داریم

 

قند عسل 11 ماهگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نیلو
11 بهمن 90 14:25
الهی همیشه سالم باشی مانی جون و این شادی بزرگ رو به مامان ناهیدت بدی که اینجوری ذوقتو میکنه
پسرمون بزرگ شده ناهید جون ایشالا تولد 120 سالگیش در کنار شما
دوســـــتتون دارم و همیشه بیــــــــادتونم


ممنون نیلو جونم . منم همیشه به یادتم و دوستت دارم
مهدیه مامان همتا
11 بهمن 90 17:04
آخرین ماهگرد یکسالگیت مبارک مانییییییییییی
120 ساله بشییییی


ممنون مهدیه جان. دوستت دارم
الهام مامان رامیلا
11 بهمن 90 21:21
سلام مانی راستی راستی یکسال گذشت چقدر زود البته برای ما مامانها زود زودم نبود مگه نه ؟
عکساتم خیلی قشنگ بود


سلام الهام جون ممنون. آره دقیقا همینطوره به نظر زود گذشته ولی وقتی یاد تک تک اون روزا میوفتی میبینی اصلا اینطور نبوده
مامان رها
12 بهمن 90 1:13
سلام خاله جون عزیزم 11 ماهگیت مبارک عسیسم


سلام عزیزم ممنون. رها گلی رو ببوس
Marzieh
12 بهمن 90 13:26
سلام گلم. مبارک باشه ایشالله.
شمارش معکوس تا تولد مانی جون.

ما منتظر تولد هستیم
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم


سلام عزیزم ممنون. هنوز برنامه ای ندارم متاسفانه
نیلو
12 بهمن 90 17:51
ناهید جون از طرف من مانی جونمو گـــــــــــازش بگیر آخه توی این عکس های جدیدش خیلی جــــیگرتر شده
الهی خنده ی روی لبت همیشگی باشه خاله جونم


ممنون نیلو جون. میبوسمت
مامان ثمين
12 بهمن 90 17:55
سلام.ان شاا... كه هميشه شاد و سرحال پيروز باشي عزيزم.


مرسی از حضورتون
ترنم
12 بهمن 90 22:20
مامانی اجازه میدین من این پسرخوردنیو قورتش بدمممممممممم؟ماشالا خداحفظش کنه


ممنون عزیزم. اونوقت من چیکار کنم ؟؟؟
مامان زینب
13 بهمن 90 14:02
قدر این لحظات رو بدونین


حتما عزیزم
faeqeh
14 بهمن 90 20:11
ایشاله به سلامتی آقا خوشگله چقدر بزرگ شدی ماشاله


ممنون خاله جون