مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

دندون 5 و 6

1390/11/19 12:13
نویسنده : ღ نانی ღ
943 بازدید
اشتراک گذاری

١٧ بهمن 1390 ، دو تا مروارید سفید از فک بالا توی دهن خوشگلت جوونه زد. که شد 6 تا دندون.

الهی قربونت بشم چند وقت بود حسابی بی اشتها شده بودی و اصلا شیر و غذا نمیخوردی توی دو ماه گذشته هم خیلی کم، وزن اضافه کرده بودی. حالا فهمیدم بخاطر دندونت بوده جیگررررررم.

مانی جونم الهی برات بمیرم که مجبوری صبح زود بیدار بشی تا من برم سرکار. صبح که میشه از خودم بدم میاد ... دلم میخواد بخوابم کنارت بغلت کنم تا خودت هر وقت از خواب سیر شدی بیدار بشی.وقتی چشمای خوشگلتو باز میکنی منو کنارت ببینی... دلم میخواد از صبح تا شب پیشت باشم با هم بازی کنیم...

بعضی وقتا فکر میکنم دیگه نرم سرکار، ولی اطرافیان منصرفم میکنن میگن حیفه ..میگن کار کردنت برای رفاه و آینده خودشه. البته مامانی ، بابایی و خاله ها توی نگهداریت خیلی با من همکاری میکنن و من اصلا دغدغه ای ندارم ولی خب این فکرا همش آزارم میده ولی هر بار به خدا توکل میکنم و باز ادامه زندگی...

امیدوارم بتونم مامان خوبی برات باشم عزیزم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نانازیا
19 بهمن 90 12:30
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان شايان و پرنيا
19 بهمن 90 16:38
مرواریدهاي جديدت مبارکه ماني کوچولوي ناز

عکس شاهکار پاره کردن کتابت بي نظير بود


ممنون خاله جون
شهین
20 بهمن 90 18:10
سلام مامان مانی.شما منو نمیشناسید منم همینطور ولی مانی جون ماشالا انقدر دوست داشتنیه که هر روز به وبلاگش سر میزم آخه دلم براش تنگ میشه.خدا این موجود زیبا رو براتون حفظ کنه و سایه پدر و مادر خوبش همیشه بالای سرش باشه.خواااااهش میکنم از طرف من ببوسیدش


ممنون از لطفتون و حضور گرمتون.
نیلو
23 بهمن 90 1:25
ناهید جون الهی همیشه سایت بالای سر مانی جونمون باشه
مامانه مهربون دوست دارم
دندونات مبارررررک خاله جون


ممنون نیلو جون.منم دوستت دارم عزیزم
زینب
23 بهمن 90 8:12
عاشقتم مانی جوجو


مرسی عزیزم. ما هم دوستت داریم
مامان نیایش
23 بهمن 90 12:30
مبارکه عزیزم


خیلی ممنون خاله جون
خاله مصی
26 بهمن 90 15:52
مبارک باشه عزیزم .الهی دندونات همیشه محکم باشن تابتونی بهترین چیزهارو باهاش بخوری


مرسی خاله مصی
مامان آرینا موفرفری
26 بهمن 90 15:54
عزیزم دندون ناز و تاز مبارک.


ممنون خاله جون
عاطفه مامان نیایش
2 اسفند 90 11:41
سلام عزیزم پسرت خیلی زیباست. میدونی هنوز دندونای دخمل من در نیومده
خیلی منتظر این لحظه هستم
مبارکه دندونای پسملت باشه
به منم سر بزنیا





چشم حتما. ایشااله دندونای دختر نازت به زودی و راحتی دربیاد
*
2 اسفند 90 15:52
باز هم خدا رو صد هزار بار شكر!!
سحر مامان سورنا بلا
4 اسفند 90 18:26
عزیزم سلام انشالا دندون عافیت در بیاره یه روزی همین دندون شیری هاش هم میریزه اونوقت می تونی زیر بالشت براش هدیه بزاری که فرشته ها بجای دندون برات هدیه اوردند سری به سورنا بلا بزنید خوشحال می شیم


سلام عزیزم. حتما. آدرس وبتو نذاشتی!!!