مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

❤ مانی...تنها بهانه زیستن ❤

منو ببخش...

1391/6/27 11:53
نویسنده : ღ نانی ღ
879 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

منو ببخش  اگر از صبح کله سحر ساعت 6:20 لباسهات رو تنت می کنم گاهی خواب آلود غر می زنی ، اما اونقدر گیج خوابی که سرت رو شونه م نرسیده دوباره می خوابی ، منو ببخش اگر 6:30 صبح یه بوس از رو لپت می دزدم و می سپرمت به مامانی  و دوباره 4  عصر یه بوس دیگه کش می رم از روی لپت

منو ببخش اگر نیستم پیش تو

منو ببخش اگر که مادر بدی شدم برای تو

منو ببخش اگر که دلتنگ می شی برای من

منو ببخش اگر که بیشتر  کارها و کلمات رو یاد می گیری در نبود من

منو ببخش که از الان درگیر پول شدی پسرکم

منو ببخش اگر قاطی بازی بزرگها شدی عروسکم

منو ببخش موقع بازی با تو باید چشمم به ساعت باشه تا غذا درست کنم تا خونه رو مرتب کنم

منو ببخش که دل سیر نمیتونم بازی کنم

منو ببخش مانی جونم

اگر اینا رو نوشتم، خواستم بدونی که چقدر شرمنده نگاهتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
28 شهریور 91 0:31
مامان مانی جون
3 مهر 91 16:04
الهی شرمندگی همهء مامانا واسه این چیزا باشه مانی جون قدر مامان مهربونت رو بدون
یک عاشقانه آرام
18 مهر 91 18:46
آخیییییییی الهی بمیرم برات مامانی که اینقدر مهربونی و به فکر گل پسرت..اشکم درومده الان خیلی دوستتون دارم اگرچه کم میام پیشتون منو ببخشین خیلی درگیرم.دارم آپ میکنم خواستین شب یه سر بزنین
مامانی
23 مهر 91 12:12
توی این پست همه حرفای منو زدی چکارش میشه کرد باید تحمل کرد
رایونا
25 بهمن 91 0:41
سلام نانی جونم.. عزیزم من عاشق این پستتم.. مطمئنم تو یه مامان محشری، و مانی جوجوت تمام محبتاتو میدونه. این محشره که به خاطر پسلیت این همه زیبایی و سلیقه رو اینجا جمع کردی تا خاطراتش ثبت بشه، و کار و مشغله مانعت نشده، چون تو یه مامانی، اونم یه مامان فوق العاده! عزیزم این پستت کلی احساسیم میکنه، کلی.. و تمامش یعنی نهایت توجه و مهربونیای مادرانه، مهرت توش موج میزنه.. سلامت باشی مامان خوبو مهربون مانی جون